هک‌شدن سایت‌های اصلی رژیم صهیونیستی در اعتراض به کشتار مردم غزه

کدخبر: ۲۰۶۲۱۱
یک هکر در راستای حمایت از مردم فلسطین و اعتراض به کشتار مردم غزه در راهپیمایی بازگشت، چندین سایت مهم رژیم صهیونیستی را هک کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ده‌ها وبگاه و سایت اینترنتی مهم رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه توسط یک گروه هکری در اعتراض به کشتار مردم غزه هک شد.

این سایت‌ها که در بین آنها بیمارستان‌ها، ادارات محلی و وبگاهی از ارتش رژیم صهیونیستی دیده می‌شود، توسط یک هکر ملقب به «دارک کُدِر» یا «فالکون» هدف گرفته شد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» سایت‌های هک‌شده به صورت موقت تصویری تمام صفحه از درگیری‌های روز جمعه در مرز غزه و راهپیمایی بازگشت را نشان می‌دادند که روی آن نوشته شده بود «قدس پایتخت فلسطین و الاقصی خط قرمز است».

این هکر در حساب توئیتری خود اعلام کرد که حملات شامگاه سه‌شنبه بخشی از عملیات بزرگتر گروه‌های ضد صهیونیست برای تخریب سایت‌های اسرائیلی است.

پیشتر هم وبگاه رسانه‌های معروف رژیم صهیونیستی مانند «تایمز اسرائیل» و «جروزالم پست» هدف عملیات‌های سایبری در حمایت از فلسطینیان قرار گرفته و از دسترس خارج شده بودند.

حدود ده هزار نفر از ساکنین نوار غزه روز جمعه در مناطق مرزی با اراضی اشغالی تظاهراتی با نام «راهپیمایی بازگشت» برگزار کردند. نظامیان صهیونیست نیز با شلیک گلوله‌های جنگی و نارنجک‌های دودزا، به آنها حمله کرده که 18 کشته و بیش از 1500 زخمی برجای گذاشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید