کلینتون: ریاست جمهوری ترامپ از آنچه فکر می‌کردم، بدتر است

کدخبر: ۲۰۶۲۱۴
نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ بار دیگر دونالد ترامپ را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، «هیلاری کلینتون»، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در یک سخنرانی در منهتن اعلام کرد ریاست جمهوری دونالد ترامپ از آنچه که فکر می کرده، بدتر است.

وی با انتقاد از ریاست جمهوری ترامپ گفت: شما می توانید تا روز قیامت تظاهرات برگزار کنید؛ اما اگر رئیس جمهوری را انتخاب نکنید که با شما موافق باشد، هیچ چیز تغییر نخواهد کرد.

کلینتون افزود: زمانی که اتهاماتی به من وارد می شود و می‌بینم که مردم هم آنها را باور می کنند، بسیار ناامید می شوم. من نمی خواهم اتفاقاتی که برای من افتاد برای هیچ کس بیفتد. دروغ گفتن و بهتان زدن برای چارچوب سیاسی ما ویرانگر است. دونالد ترامپ همچنان می گوید او را زندانی کنید. آیا او فکر می کند من رئیس جمهور هستم؟ حتی یک نفر هم باید به فاکس نیوز که خواستار استیضاح من است بگوید که استیضاح کردن برای یک شهروند عادی کاربرد ندارد.

هیلاری کلینتون همچنین خاطر نشان کرد: دیدن اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور است، کار دشواری است. ریاست جمهوری او بدتر از آن چیزی است که فکر می کردم.

نامزد دموکرات انتخابات آمریکا همچنین ادعاهای دونالد ترامپ را درباره اینکه جیمز کومی، رئیس سابق اف بی آی تلاش کرده است در تحقیقات این سازمان از کلینتون حمایت کند، تکذیب کرد و گفت: من هرگز با او (جیمز کومی) صحبت نکرده ام. من هرگز با او ملاقاتی نداشته ام.

جنگ لفظی میان دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون از دوره پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آغاز شد. ترامپ تاکنون بارها از کوتاهی اف بی آی برای بررسی پرونده ایمیل های کلینتون انتقاد کرده است. کلینتون هم او را به خاطر اقداماتش در کاخ سفید به باد انتقاد گرفته است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید