۶ دلیل برتری گلکسی اس ۹ نسبت به نوت ۸

کدخبر: ۲۰۶۲۶۸
دو گوشی گلکسی اس ۹ و نوت ۸ از بهترین‌های بازار هستند که می‌توان برای خرید به هر دو فکر کرد. «آوری هارتمنز» از بیزینس اینسایدر در مقاله‌ای با تکیه بر ۶ دلیل معتقد است که باید به جای نوت ۸ ، گلکسی اس ۹ خرید.
۶ دلیل برتری گلکسی اس ۹ نسبت به نوت ۸

دو گوشی گلکسی اس ۹ و نوت ۸ از بهترین‌های بازار هستند که می‌توان برای خرید به هر دو فکر کرد.

«آوری هارتمنز» از بیزینس اینسایدر در مقاله‌ای با تکیه بر ۶ دلیل معتقد است که باید به جای نوت ۸ ، گلکسی اس ۹ خرید.

با هم این دلایل را بررسی می‌کنیم:

۱-     گلکسی اس ۹ حدود ۲۰۰ دلار ارزان‌تر از نوت ۸ است. هرچند گلکسی اس ۹ گوشی گرانی است اما قیمتش از ۷۲۰ دلار شروع می‌شود در حالی که نوت ۸ از ۹۵۰ دلار به بالا است.

۲-     گلکسی اس ۹ اسپیکر بهتری در مقایسه با نوت ۸ دارد. صدای استریو با دو اسپیکر در اس ۹ قابل قیاس با اسپیکر تَک روی نوت ۸ نیست. وقتی موسیقی را با لوداسپیکر گوشی می‌دهید و یا ویدئو تماشا می‌کنید، صدای اس ۹ بسیار بهتر از نوت ۸ است.

۳-     دوربین اس ۹ پیشرفته‌تر از نوت ۸ است. دوربین گلکسی اس ۹ مانند دوربین‌های DSLR اپارچر قابل تنظیم دارد. قابلیت سوپر اسلوموشن در اس ۹ عالی است.

۴-     نسخه اندروید روی اس ۹ اندروید اوریو / نسخه ۸ است و نسخه اندروید روی نوت ۸ اندروید نوقا / ۷٫۱٫۱  است.

۵-     جانمایی بهتر حسگر اثرانگشت در اس۹ بهتر از نوت ۸ است. کاربر در مواقع ضروری سریعتر از این قابلیت و بدون خطا استفاده می‌کند.

۶-     و ششمین دلیل نیز انتخاب متنوع‌تر رنگ در اس ۹ در مقایسه با نوت ۸ است که کاربر قادر به خرید رنگ‌های بهتر و متنوع‌تر روی اس ۹ در مقایسه با نوت ۸ است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید