شفر و تیمش قاتل پایین جدولی‎ها

کدخبر: ۲۰۶۴۱۵
استقلال امروز برای برداشتن یک قدم دیگر به سمت رده دوم و حفظ سهمیه آسیایی، باید در ورزشگاه آزادی سیاه‌جامگان را شکست دهد. تیمی که در آستانه سقوط قرار گرفته و نبردن استقلال، سقوط آن‌ها را دو هفته مانده به پایان لیگ قطعی می‌کند. کارنامه استقلال و شفر هم نشان می‌دهد سیاه‌جامگان شانس زیادی برای حفظ امیدهایش در پایان این مسابقه نخواهد داشت.
شفر و تیمش قاتل پایین جدولی‎ها

شفر از زمان ورود به ایران، ۵ بازی با ۴ تیم پایین جدول انجام داده است. دو بازی رفت و برگشت با نفت تهران و یک بازی با استقلال خوزستان، سیاه‌جامگان و سپیدرود که فقط یکی از آن‌ها، بدون برد آبی‌های پایتخت به پایان رسیدند. سیاه‌جامگان در هفته‌های ابتدایی حضور شفر، تنها تیم پایین جدولی بود که توانست از آن‌ها امتیاز بگیرد و در بقیه بازی‌ها با تیم‌های آخر جدولی، استقلال برنده مسابقه بود.

۴ برد از ۵ بازی با تیم‌های انتهای جدولی یعنی ۸۰ درصد پیروزی، نشان می‌دهد شفر راه بردن رقبای ضعیف‌تر را خوب می‌داند. رقبایی که امتیازات بازی با آن‌ها، معمولا پل قهرمانی و موفقیت تیم‌های بالانشین لیگ است. بازی امروز با سیاه جامگان، می‌تواند هم آمار شفر را بهتر کند و هم، قدم بعدی استقلال به سمت نایب قهرمانی را بردارد. با مربی که خیلی خوب، ارزش امتیازات بازی‌های آسانش را می‌داند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید