مبلغ قرارداد شفر اعلام شد

کدخبر: ۲۰۶۵۲۹
مدیرعامل استقلال خبر داد که قرارداد سرمربی این تیم در چند روز آینده تمدید خواهد شد و رقم قرارداد 600 هزار دلار خواهد بود.
مبلغ قرارداد شفر اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سیدرضا افتخاری بعد از پیروزی پرگل استقلال مقابل مشکی پوشان گفت: با این همه مصدوم، نتیجه خوبی گرفتیم. نیمه اول خوب نبودیم اما با تعویض‌های شفر نیمه دوم بهتر شدیم. مطمئنا اگر مصدوم‌ها برگردند، نتایج بهتر از این خواهیم گرفت. هواداران توقع دارند استقلال همیشه خوب بازی کند ما هم به دنبال جلب رضایت آن‌ها هستیم.

او همچنین در مورد تمدید قرارداد شفر توضیح داد: در حال مذاکره هستیم و تا حالا به مشکل خاصی برخورد نکردیم. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد و در همین چند روز آینده قرارداد را نهایی کرده و می‌بندیم.

همچنین به نقل از ایرنا افتخاری درباره مبلغ قرارداد جدید شفر، گفت: او قیمتی نداده است و توافقات سال گذشته را با ایشان ادامه خواهیم داد. افزایش قیمت برای قرارداد شفر طبیعی است و طبق صحبت‌های سال گذشته به همان 600 هزار دلار خواهد رسید.

افتخاری درباره اظهارات کی‌روش درباره همکاری تیم‌های لیگ برتری با تیم ملی عنوان کرد: بازی‌ها که تمام شد ما دربست در اختیار تیم ملی خواهیم بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید