تهدید داوران فوتبال ایتالیا با گلوله

کدخبر: ۲۰۶۵۳۶
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایتالیا به خاطر نارضایتی برخی‌ها از سیستم VAR (کمک داور ویدئویی) یک بسته گلوله دریافت کرد!
تهدید داوران فوتبال ایتالیا با گلوله

به گزارش اسکای اسپورت، مارسلو نیکی و دیگر اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایتالیا بسته‌هایی محتوی گلوله در اعتراض به استفاده از سیستم VAR در لیگ این کشور دریافت کردند.

اعتراض‌ها به استفاده از سیستم VAR در فصل جاری لیگ ایتالیا شروع شد و مارسلو نیکو، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال این کشور روزنامه‌نگاری را که خواهان تیراندازی به داوران شده بود، محکوم کرد. وی حتی خواستار تحقیقات پلیس ایتالیا در این زمینه شد.

در ماه مارس گذشته هواداران تیم فوتبال لاتزیو به خاطر نارضایتی از سیستم VAR جلوی دفتر اداری فدراسیون فوتبال ایتالیا در شهر رم دست به تجمع اعتراضی زدند. آنها معتقد بودند تیم لاتزیو به خاطر استفاده از این سیستم و اشتباهات داوران پنج پیروزی  را از دست داده است.

سیستم کمک داور ویدئویی در فصل جاری لیگ‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و جام حذفی انگلیس مورد استفاده قرار گرفته است. فیفا نیز به صورت رسمی استفاده از سیستم VAR در جام جهانی 2018 روسیه را مورد تأیید قرار داده است.

 

یک بسته گلوله برای رئیس کمیته داوران ایتالیا به خاطر نارضایتی از کمک داور ویدئویی!

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید