دیپلمات پیشین پاکستان ، اقدامات ایران در مبارزه با تروریسم را ستود

کدخبر: ۲۰۶۶۳۹
دیپلمات پیشین پاکستان در استرالیا، نپال و لهستان و از تحلیلگران این کشور با تشریح نقش مهم جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تروریسم بین الملل، گفت: ایران تمامی تلاش های خود را برای ریشه کنی تروریسم به کار بسته است.

'فوزیه نسرین' امروز ( شنبه) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در اسلام آباد با بیان اینکه ایران برای تامین امنیت منطقه نقش قابل توجهی ایفا می کند، تصریح کرد: اقدامات تهران برای مشارکت با دیگر کشورهای منطقه برای مقابله با تروریسم قابل تمجید است.

دیپلمات پیشین پاکستان در کشورهای استرالیا، نپال و لهستان از تروریسم به عنوان ریشه همه مشکلات منطقه یاد کرد و گفت: تا زمانی که تروریسم ریشه کن نشود مردم منطقه روی سعادت و خوشبختی را نخواهند دید.

فوزیه نسرین همچنین با تاکید بر اتحاد کشورهای منطقه برای ریشه کنی تروریسم، گفت: همه کشورهای منطقه به نوع از افراط گرایی و تروریسم زخم خورده اند و در چنین وضعیتی مشارکت همه جانبه از سوی این کشورها برای پیدا کردن راهی به منظور مقابله با این پدیده شوم انکار ناپذیر است .

این تحلیلگر ارشد پاکستان با بیان اینکه تروریسم را نمی توان یک شبه از بین برد، اضافه کرد: راهی طولانی برای ریشه کنی معضل تروریسم در پیش داریم و در این مسیر باید همه جوانب کار را سنجیده و عملی و قاطع با آن برخورد کنیم .

دیپلمات سابق پاکستان تصریح کرد: یقینا دیدگاه های متفاوتی درباره اینکه چه گروه هایی را می توان در ردیف گروه های تروریستی قرار داد، وجود دارد از اینرو باید راهی برای برون رفت از این موضوع پیدا کرد و در این مسیر ضمن احترام به نظرات متقابل در راستای منافع مشترک از گسترش تروریسم جلوگیری کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید