تاتوی دردسر ساز روی سینه دختر جوان + عکس 16+

کدخبر: ۲۰۶۹۱۲
دختر جوان برای آنکه در محیط کارش خود را فردی حرفه ای نشان دهد به سراغ روش احمقانه تاتو روی سینه رفت اما بعد از مدت کوتاهی به وضعیت دردناکی دچار شد.

نمناک؛ از آنجایی که بسیاری از افراد بدون توجه به عوارض و خطرات استفاده از تاتو روی بدنشان نقش و نگارهایی هک میکنند پدیدار شدن آسیب های جدی روی پوست آنها آنقدرها هم دور از انتظار نیست مثل دختر جوانی که قصد داشت به قول خودش حرفه ای به نظر برسد اما نتیجه جبران ناپذیر بود.

عاقبت تلخ تاتو رنگی روی سینه دختر و جوان 

"راسودا ریاو" 21 ساله دانشجوی رشته هنر در شمال تایلند به دلیل استفاده از نوعی تاتو که مواد شیمیایی موجود در جوهرآن بسیار زیاد است دچار زخمی عمیق در سینه اش شد.

وضعیت وحشتناک بعد از پاک کردن تاتو روی سینه دختر جوان 

دختر جوان که به گفته خود برای آنکه در محل کارش فردی حرفه ای و به روز به نظر برسد تاتو رنگی به شکل برگ و گل های روز را روی پوستش هک کرده بود اما بعد از یک سال وقتی از داشتن تاتو روی بدنش پشیمان شد تصمیم گرفت با استفاده از روشی به نام Rejuvi آن را پاک کند.

روش نامبرده روشی است که بدون لیزر و با استفاده از جوهر تاتو ، تاوی قبلی را پاک می کند . "رجوی" محلولی منحصر بفرد است که امروزه در آمریکا ، اروپا و...بطور گسترده ای جهت پاک کردن تاتو بکار میرود .

در این روش از موادی استفاده شده که جاذب رنگهای تاتو می باشد.متخصصان امریکایی این مواد را به علت اینکه نتواند وارد پوست شود از موادی درشت ملکول ساخته اند که نمی تواند از لایه های پوست عبور کند .ولی به علت تمایل این مواد به جذب رنگها، رنگ از عمق پوست بیرون امده وجذب این مواد می شود.

وضعیت دلخراش بعد از پاک کردن تاتو روی سینه بدون لیزر

بعد از پاک کردن تاتو با روشی بدون لیزر پوست دختر جوان به شدت دچار خارش و سوزش شد که این حالات بعد از 2 ماه به طرز دردناکی تشدید شد و وضعیتی که در تصاویر می بینید را برای او ایجاد کرد.

"راسودا" می گوید:

برای پاک کردن تاتو پوستم تصمیم گرفتم از روشی به جز لیزر استفاده کنم اما اشتباهی بزرگ بود.بعد از انجام روش خاص بعداز مدت کوتاهی پوستم خارش و سوزش شدید داشتفکر می کردم تا چند روز وضعیت بهتر خواهد شد اما بدتر شد .روش پاک کردن تاتو با لیزر هزینه زیادی داشت برای همین به سراغ این روش ارزان قیمت رفتم که نتیجه آن پشیمانی به بار آورد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید