گریم جدید خانم بازیگر سریال شهرزاد + عکس

کدخبر: ۲۰۶۹۱۹
عبدالله اسکندری استاد گریم ایران صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری از گریم جدید و متفاوت ترانه علیدوستی به روز کرد.

نمناک؛ ترانه علیدوستی بازیگری که از سنین پایین بازی در سینما را آغاز کرد و توانست جای پای محکمی در دنیای هنر برای خودش دست و پا کند با ایفای نقش در سریال شهرزاد بیشتر در دل مخاطبان جا باز کند و محبوب تر شد.

ضبط بازی ترانه علیدوستی در فصل سوم سریال شهرزاد طبق گفته خود او به اتمام رسیده است اما پخش این سریال ادامه دارد و باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی در قسمت های پیش رو رخ میدهد.

ترانه علیدوستی با گریمی متفاوت در یک فیلم

عبدالله اسکندری گریمور معروف کشورمان با انتشار عکسی از گریم جدید ترانه علیدوستی رونمایی کرد.

رونمایی از چهره جدید ترانه علیدوستی

با توجه به اینکه ضبط سریال شهرزاد به اتمام رسیده است احتمال های فراوانی درباره این گریم ترانه علیدوستی مطرح شد و در کامنت های این پست عده ای اعتقاد داشتند که این گریم مربوط به پیری ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد است و عده ای از شباهت جالب ترانه علیدوستی در این گریم به لاله اسکندری صحبت کردند.

ترانه علیدوستی در من ترانه 15 سال دارم

ترانه علیدوستی بازیگری که اولین بار در فیلم سینمایی من ترانه 15 سال دارم در نقش دختری به نام پرنیان همه نگاه ها را به سمت خود جلب کرد و توانست جوایز متعددی را برای اولین اثر سینمایی اش کسب کند و پس از آن به یکی از موفق ترین بازیگران زن سینمای ایران تبدیل شد و در آثار سینمایی زیادی حضور داشت که همگی در نوع خود بی نظیر بودند.

 

ترانه علیدوستی در فیلم سینمایی فروشنده

آخرین اثر سینمایی ترانه علیدوستی در سینما فیلم سینمایی فروشنده بود که با کارگردانی اصغر فرهادی توانست جایزه اسکار را از آن خود کند.

ترانه علیدوستی و مصطفی زمانی در نمایی از سریال شهرزاد

ترانه علیدوستی برای اولین بار با سریال شهرزاد به شبکه نمایش خانگی آمد و تاکنون در سه فصل از سریال شهرزاد حضوری موفق را تجربه کرده است. شهرزاد مجموعه ای نمایشی به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی محمد امامی است که فصل اول آن در سال 1394 در 28 قسمت و فصل دوم آن در سال 1396 در 15 قسمت پخش شد. همچنین فصل سوم این سریال هم در زمستان 1396 آغاز شده و در حال پخش است.

ترانه علیدوستی در نمایی از سریال شهرزاد

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید