کریم باقری اختلاف بین برانکو و مسلمان را تایید کرد

کدخبر: ۲۰۷۰۶۷
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اختلافات میان برانکو و محسن مسلمان اعلام کرد تلاشش را برای حل مشکل این دو انجام می‌دهد.
کریم باقری اختلاف بین برانکو و مسلمان را تایید کرد

کریم باقری در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص گفت:«نمی‌توانیم این موضوع را کتمان کنیم. میان برانکو و محسن مسلمان شکرآب است اما ما تا به حال تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم و حتی خود مسلمان نیز تلاش خود را کرده است تا این دلخوری‌ها از بین برود. هواداران هم نگران نباشند محسن مسلمان در پرسپولیس می‌ماند. ما تمام هدف‌مان این است که اختلافات به وجود آمده و دلخوری‌ها حل شود و در فصل آینده بی‌حاشیه به کارمان ادامه‌ دهیم.»

پس از قهرمانی پرسپولیس در مشهد برخی از بازیکنان هم‌چون سید جلال حسینی مصاحبه کردند و از دلخوری‌های‌شان گفتند.مربی پرسپولیس در این خصوص نیز گفت:«من ‌دقیقا نمی‌دانم دلخوری بازیکنان از چیست و آن‌ها به خاطر چه چیزی ناراحت هستند اما اگر مساله مالی است باید بگویم باشگاه تا به حال تمام تلاشش را انجام داده تا به تعهدات مالی‌اش عمل کند. در این بین برخی از بازیکنان دریافتی‌های خوبی داشتند اما برخی شاید از گذشته طلب‌هایی داشته باشند و الان به خاطر آن‌ها ناراحت باشند. به‌ هر حال این گونه مسائل و مشکلات مالی هم قابل حل است و جای نگرانی نیست.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید