انتقاد«کیهان» از به‌کارگیری اصطلاح«حزب پادگانی»

کدخبر: ۲۰۷۱۹۵
اقتصادنیوز: روزنامه کیهان در ستون طنز خود با عنوان گفت و شنود بدون نام بردن از برخی چهره‌های سیاسی که در ادبیات خود از اصطلاح«حزب پادگانی» استفاده می‌کنند، انتقاد کرد.

 این روزنامه نوشت:

گفت: یکی از محکومان فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ توئیت کرده که در کشور یک دولت قانونی داریم که حاکم است و یک دولت پنهان که متعلق به حزب پادگانی است!

گفتم: ولی حزب پادگانی تهمت مخصوص منافقین به سپاه پاسداران است و تا به حال غیر از آنها هیچ گروهک دیگری از این غلط‌ها نکرده است. 

گفت: نوشته است باید مراقب بود که حزب پادگانی دستاوردهای جامعه مدنی را مخصوصا در دو عرصه اقتصادی و سیاست خارجی از بین نبرد!

گفتم: در عرصه سیاست خارجی که مدعیان اصلاحات غیر از وادادگی در مقابل دشمن و فاجعه برجام و بی‌ارزش کردن پاسپورت ایرانی و ... دستاوردی نداشته‌اند ولی در همین عرصه، اقتدار منطقه‌ای، قلع و قمع داعش، فتح سنگرهای کلیدی غرب در منطقه و... فقط بخشی از دستاورد سپاه بوده است.

گفت: در عرصه اقتصادی هم که غیر از گرانی و بیکاری و رکود و تورم و دلار ۶۰۰۰ تومانی دستاوردی نداشته‌اند، پس نگران چه دستاوردی است که می‌ترسد از دست برود؟! 

گفتم: اختیار دارید! یکی از دستاوردهای استراتژیک را که از دست رفتن آن می‌تواند باعث نگرانی فتنه‌گران باشد، جا ‌انداخته‌ای!

گفت: کدام دستاورد استراتژیک؟!

گفتم: کود انسانی! که هم‌حزبی‌های ایشان از ترکیه وارد کرده‌اند و می‌ترسند از دست برود!

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید