عجله کار دست روزنامه کیهان داد

کدخبر: ۲۰۷۱۹۴
اقتصادنیوز: روزنامه کیهان امروز در یکی از تیترهای صفحه نخست خود با عنوان«سکوت دولت در روز رکوردشکنی» نوشت: همزمان با سخنرانی حسن روحانی در روز ملی فناوری هسته‌ای، دلار در یک رکودشکنی حیرت آور از 6000 تومان نیز عبور کرد. اما رئیس‌جمهور در اقدامی تأمل برانگیز هیچ‌اشاره‌ای به این موضوع مهم نداشت.»

این روزنامه در ادامه نوشت:«سکوت روحانی درخصوص افزایش افسارگسیخته دلار در حالی است که وی- بهمن 96- در گفت‌و‌گوی تلویزیونی تاکید کرده بود که:«خیال مردم از بابت نرخ دلار راحت باشد»!در حال حاضر قیمت دلار از 6000 تومان نیز عبور کرده است. این در حالی است که ۲۶ دی ماه ۹۴ -روز اجرای برجام-قیمت دلار حدود ۳۵۰۰ تومان بود. نکته قابل توجه اینجاست که پس از تبلیغات گسترده دولت و رسانه‌های زنجیره‌ای درباره گشایش‌های اقتصادی در پسابرجام، عده‌ای با اسکناس یک دلاری آمریکا و هزار تومانی و پانصد تومانی ایران در خیابان‌های تهران جشن گرفتند.» 

به گزارش اقتصادنیوز این ادعاهای کیهان در حالی صورت می‌گیرد که دیروز حسن روحانی و تیم اقتصادی او در این زمینه چند جلسه فشرده داشتند و در نهایت نتایج این جلسه از جمله تک‌نرخی شدن ارز و تثبیت قیمت آن در مبلغ 4 هزار ودویست تومان توسط اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری به اطلاع عموم رسید. به نظر می‌رسد که خبرنگاران و تحلیل‌گران این روزنامه عجله داشته‌اند و منتظر اعلام نتیجه جلسات حسن روحانی نشده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید