ستاره پرسپولیس چگونه خاموش شد؟

کدخبر: ۲۰۷۸۱۱
بازیکن خارجی پرسپولیس که در فصل قبل موفق شده بود گل های زیادی به ثمر برساند،در فصل اخیر فروغ گذشته را نداشته و در بازی های اخیر تیمش نیمکت نشین شده است.
ستاره پرسپولیس چگونه خاموش شد؟

منشا از فرصت‌هایی که برانکو کم و بیش در اختیارش می‌گذارد استفاده‌ای نمی‌کند و این باعث شده اعتماد برانکو هم به ستاره ابتدای فصلش کمرنگ‌تر شود. برانکو هفته‌هاست کمتر از همیشه به گادوین منشا فرصت‌ حضور در زمین را می‌دهد. حتی بعد از نمایش ضعیف سیامک نعمتی برابر پدیده هم منشا برای بازی با پارس جم در ترکیب اصلی قرار نگرفت. در ابتدای نیمه دوم اما برانکو دوباره منشا را به زمین فرستاد. مهاجم نیجریه‌ای که مدت‌هاست گل‌زنی را فراموش کرده حدود ۴۰ دقیقه فرصت داشت تا دوباره خودش را اثبات کند اما از این زمان مناسب نتوانست بهره‌ای ببرد تا همچنان پسرفت چیزی باشد که از منشا می‌بینیم.

منشا در بازی با پارس جم فقط یک شوت داشت که آن هم در چارچوب قرار نگرفت. منشا البته یک پاس کلیدی هم ثبت کرد که به گل تبدیل نشد. نمایش نه چندان رضایت‌بخش منشا برابر پارس جم برانکو را قانع کرده که کمتر از قبل هم از الماس سیاهی که خاموش شده استفاده کند. آخرین گل منشا در لیگ برتر به روزهای اول بهمن ۹۶ برمی‌گردد که در تهران یکی از گل‌های پرسپولیس در برد برابر پیکان را زد. ۷ بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر بدون این که منشا تاثیری در گل‌زنی داشته باشد به پایان رسیده است.

بر اساس آمار متریکا منشا در ۷ بازی اخیر ۳۴۰ دقیقه برای قرمزها بازی کرده اما گلی به نام او ثبت نشده است. آخرین گل آسیایی منشا هم در اولین بازی مرحله گروهی برابر نسف قارشی در ۲۴ بهمن به ثبت رسیده بود. بعد از آن گل، منشا حدود ۲۰۰ دقیقه برای پرسپولیس در آسیا بازی کرده که در گل‌زنی ناکام مانده است. این ناکامی همزمان در لیگ برتر و آسیا نشان از افت محسوس منشا دارد. دیگر خبری از هماهنگی هارمونیک او و علیپور نیست و باید دید برانکو چه تدبیری برای این خاموشی پررنگ ستاره ماه‌های قبلش دارد./ سایت نود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید