مشکل شارژدهی گلکسی اس 9 تکذیب شد

کدخبر: ۲۰۸۵۴۹
دیجیاتو:اخیرا یکی از سخنگویان کمپانی سامسونگ در واکنش به انتقادات کاربران از مصرف شارژ گلکسی اس 9، وجود چنین مشکلی را از اساس تکذیب کرده است.
مشکل شارژدهی گلکسی اس 9 تکذیب شد

جدیدترین پرچمدارهای کمپانی کره ای همچون سال های گذشته در دو مدل با چیپست های اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 عرضه شده اند که بر اساس گزارشات مختلف از لحاظ دوام باتری با یکدیگر تفاوت دارند.

اگرچه باتری یکی از نقاط سری گلکسی 9 نیست اما با این وجود هم بسیاری از کاربران عقیده دارند که مدل مجهز به اگزینوس حتی نسبت به سری اسنپدراگون هم شارژ دهی کمتری دارد و همین مساله انتقادات فراوانی را روانه این کمپانی کرده است.

سامسونگ تاکنون نسبت به این مسئله واکنش خاصی نشان نداده بود و حالا یکی از سخنگویان این شرکت تاکید کرده گلکسی اس 9 برای ارائه بهترین تجربه کاربری طراحی شده و میزان مصرف باتری در آن به نحوه استفاده کاربران، اپلیکیشن های نصب شده یا در حال اجرا و تنظیمات موبایل بستگی دارد.

 

 

 

علاوه بر این تست های داخلی این کمپانی مسئله خاصی خارج از پارامترهای معمول خاصی را نشان نداده اند؛ به عبارت دقیق تر سامسونگ معتقد است در رابطه با باتری گلکسی اس 9 اساسا مشکلی وجود ندارد.

از سوی دیگر همانطور که عنوان شد سری مجهز به چیپست اسنپدراگون از نظر شارژدهی عملکرد بهتری دارد، بنابراین مشکل را باید در چیپست ها جستجو کرد. اگرچه هر دو سری از تعداد، آرایش و کلاک هسته های یکسانی بهره می برند اما اگزینوس تا حدودی از اسنپدراگون قویتر است و در برابر انرژی بیشتری را مصرف می کند.

با این حال پایگاه تخصصی آناندتک هسته های پردازنده M3 اگزینوس را مقصر اصلی مصرف شارژ بیشتر می داند. با توجه به اینکه حداکثر کلاک پردازنده این چیپست تفاوت چندانی با چیپ های رقیب ندارد، می توان نتیجه گرفت سامسونگ در روند طراحی نتوانسته هسته های قدرتمند و پر مصرف M3 را تحت کنترل درآورد.

با توجه به انکار این مشکل به نظر نمی رسد کمپانی کره ای در آینده نزدیک راه حلی برای رفع این مشکل ارائه کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید