یک فرمانده سپاه:‌موشک هایمان آماده شلیک است!

کدخبر: ۲۰۹۰۶۹
​اقتصادنیوز:‌جانشین فرمانده کل سپاه از آمادگی موشک های این نیوری نظامی برای شلیک خبرداد. او گفت: اگر دشمن بخواهد بر این سرزمین اراده شومی کند، موشک ها شلیک خواهد شد تا هر دشمنی را به خاک مذلت بنشاند.

به گزارش ایسنا،  حسین سلامی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه تهران  گفت: فکر نکنید که مشکلات اقتصادی در جامعه ما عاملی برای جدایی مردم و نظام است، ما مشکلاتی داریم اما بزرگ تر از مشکلاتمان هستیم. شما آمریکایی ها با ۴۰ میلیون جمعیت زیر فقر چه خواهید کرد. مردم ما هم بهتر از مردم شما زندگی می کنند و هم شیک تر می پوشند و هم بهتر می نوشند و هم بهتر مسافرت می روند و هم صبورتر و شریف تر هستند.

سلامی ادامه داد: دشمنان بدانند اگر فکر می کنند ایران در هر شرایطی متعهد به تعهدات خود است در حالی که شما به عهد خود وفا نکنید یک اشتباه است. ما نه دست از دفاع از مظلومان بر می داریم و نه قدرت دفاعی مان را کاهش می دهیم. آیا عاقلانه است در حالی که شما ما را تهدید می کنید ما قدرتمان را کاهش دهیم؟ این آرزو را به گور خواهید برد.

جانشین فرمانده کل سپاه خطاب به صهیونیست ها با بیان اینکه ما شما را خوب می شناسیم و بسیار آسیب پذیر هستید و عمق و عقبه ندارید و به اندازه یک عملیات بیت المقدس ما هستید، گفت: شما راهی برای فرار ندارید، در دهان اژدها زندگی می کنید و جبهه مقاومت قدرتمند تر از گذشته است. دیده اید جبهه مقاومت وقتی با تکفیری ها می جنگد چگونه آنها را جارو می کند، شما هرگز از آنها قوی تر نیستید.

وی با بیان اینکه شرارت های صهیونیست ها زیاد شده است، گفت: هر جنگی اتفاق بیافتد محو صهیونیستی ها را در پی خواهد داشت. نمی توانید دومینوی اشغال سرزمین وقتی سربازانتان فرار می کنند را تحمل کنید و راه فراری به جز ریختن به دریا ندارید. به پایگاه های هوایی تان اعتماد نکنید آنها زود از کار خواهند افتاد.

سلامی در پایان گفت: به آمریکا و انگلیس و فرانسه هم اعتماد نکنید آنها وقتی می رسند که شما دیگر نیستید مثل رسیدن یک آمبولانس برای یک جنازه ای که مرده است. مراقب رفتارتان باشید، محاسبات خطرناک نکنید و این گفته ما است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید