تلاش سیدجلال برای بهترین شدن در لیگ

کدخبر: ۲۱۰۰۱۵
عملکرد پرسپولیس و سیدجلال در بازی با ذوب آهن، ضربه بزرگی به کاپیتان پرسپولیس زد.
تلاش سیدجلال برای بهترین شدن در لیگ

جلال حسینی برای هفته‌های نسبتا طولانی، در صدر جدول بهترین بازیکنان لیگ برتر بر اساس نمرات تیم آنالیز نود قرار داشت و شانس اول کسب این عنوان محسوب می‌شد. حسینی فصل پیش هم در صدر بهترین بازیکنان لیگ برتر بود و می‌توانست امسال، برای دومین بار خودش و برای سومین بار پیاپی، تیمش را صاحب بهترین بازیکن لیگ کند. اتفاقی که بخاطر فرم بد پرسپولیس در هفته‌های اخیر، حالا کمی دور از دسترس به نظر می‌رسد.

بازی نه چندان خوب در دربی تهران، میانگین نمرات سیدجلال را ضعیف‌تر کرده بود و عملکرد ناموفق و نمره ۳،۵ در بازی با ذوب آهن، باعث شد جایش را در صدر جدول بهترین بازیکنان لیگ به ترابی بدهد. ترابی این هفته بدون بازی کردن و فقط بخاطر نمره بد سیدجلال، یک هفته پیش از پایان لیگ عنوان بهترین بازیکن لیگ را بدست آورد.

ترابی با نمره ۲،۶۵، حسینی با نمره ۲،۶۸ و امید ابراهیمی با نمره ۲،۶۹، کاندیداهای اصلی عنوان بهترین بازیکن لیگ محسوب می‌شوند. تنها راهی که حسینی می‌تواند هفته آخر ترابی را پشت سر بگذارد، این است که این هفته یک نمره، بهتر از او بگیرد. حتی برتری نیم نمره‌ای سیدجلال نسبت به ترابی، مهاجم آماده سایپا را صاحب جایگاه بهترین بازیکن لیگ برتر خواهد کرد. شانس امید، کمتر از بقیه است و او فقط در شرایطی بهترین بازیکن لیگ خواهد شد که همزمان یک نمره بیشتر از ترابی و نیم نمره، بیشتر از سیدجلال کسب کند.

با این شرایط، کار کاپیتان پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برای عنوان بهترین بازیکن فصل سخت‌تر از همیشه خواهد بود. برای اینکه بعد از دو بار کسب این عنوان توسط خودش و طارمی، برای سوم هم جایزه را در اختیار پرسپولیسی‌ها نگه دارد و بهترین بازیکن فصل، از تیم سرخپوش لیگ باشد./ سایت نود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید