تکرار ادعای پوچ اسرائیل علیه ایران در سازمان ملل

کدخبر: ۲۱۰۳۶۶
سفیر رژیم اسرائیل پنجشنبه در سازمان ملل حضور یافت و از به خدمت گرفته شدن 80 هزار پیکارجوی شیعه توسط ایران در نزدیکی دمشق گلایه کرد.

اقتصاد نیوز: سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد روز پنجشنبه ادعاهای اثبات‌نشده ای را علیه ایران تکرار کرد.

به گزارش افکارنیوز، «دنی دانون»، سفیر رژیم صهیونیستیدر در نشست شورای امنیت سازمان مللمتحد روز پنجشنبه  با تکرار ادعاهای اثبات‌نشده علیه ایران مدعی شد: ایران دست‌کم ۸۰ هزار «پیکارجوی شیعه» را به خدمت گرفته و در حال آموزش آنها در پایگاهی در نزدیکی دمشق است. 

«دانون» با اشاره به نقشه‌ای در دستش در ادامه گزافه گویی‌هایش گفت: «چیزی که اینجا می‌بینید مرکز جذب نیروی ایران در سوریهاست. حدود ۸۰ هزار نیروی شیعه تحت کنترل ایران در این مکانی که نشان می دهم هستند. در این پایگاه که ۵ مایل با دمشق فاصله دارد به آنها آموزش داده می‌شود در سوریه و سایر مناطق منطقه اقدامات تروریستی انجام دهند.»

سفیر رژیم صهیونیستی درباره برجام مواضع مشابهی مانند دولت ترامپ ابراز و اعلام کرد: «لازم است این توافق را اصلاح کنیم. صحبت‌های رئیس‌جمهور ترامپ درباره آن را شنیده‌ایم. معایب زیادی در این توافق وجود دارند. حرف ما این است که بازرسان نمی‌توانند وارد سایت‌ها شوند، بحث بندهای غروب آفتاب و موشک‌های بالستیک مطرح هستند. این توافق باید اصلاح شود. نمی‌توان آن را دست‌نخوره نگاه داشت.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید