انتقاد از شهردار احتمالی تهران در نماز جمعه پایتخت

کدخبر: ۲۱۰۴۴۳
اقتصادنیوز: خطیب این هفته نماز جمعه تهران تصمیمات محمود حجتی، وزیرکشاورزی دولت دورازدهم را تکان دهنده توصیف کرد و از او انتقاد کرد.

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شهردارآنلاین باتوجه به اینکه انتخاب شهردار تهران به روزهای حساس خود نزدیک می‌شود حاشیه‌های آن نیز افزایش پیدا می‌کند. محمود حجتی، وزیر جهاد و کشاورزی دولت دوازدهم هم یکی از کاندیداهای اصلی تصدی شهرداری تهران محسوب می‌شود و در روزهای اخیر هم برخی روزنامه‌ها و برخی از احزابی که به نوعی در شورای شهر تهران از نفوذ بیشتری برخوردارند از شهردار شدن وی حمایت می‌کنند.

حجتی با سابقه و کارنامه‌ قبلی خود یکی از محتمل‌ترین افراد برای تصدی سمت شهرداری تهران است و هواداران او معتقدند که تعامل او با سایر دستگاه اجرایی و نزدیکی او به برخی مسئولان نظام می‌تواند راه‌گشای وضعیت کنونی تهران باشد! اما حجتی هنوز شهردار تهران نشده خطب نماز جمعه تهران از عملکرد او انتقاد کرده است و تصمیمات او را تکان دهنده توصیف کرد.

محمدحسن ابوترابی‌فرد خطیب نماز جمعه تهران در میانه‌های خطبه‌های این هفته با اشاره به وضعیت دستمزد کارگران گفت: «متناسب با ارزش کار نیروهای خود، حقوق و دستمزد را تعریف کنید. اگر از منابع مالی مطمئن نیستید، چرا بعضی از دستگاه‌‌ها 50 درصد نسبت به افزایش حقوق‌ها اقدام کرده‌اند؟ هزینه‌ها را خلق می‌کنید، بعد از بانک مرکزی استقراض می‌کنید. استقراض دولت از بانک مرکزی، سم مهلکی برای اقتصاد ملی است؛ استقراض دولت از بانک‌های عامل به معنی کاهش منابع بانک‌ها جهت تزریق به تولید ملی است.»

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به نامه وزیر جهاد کشاورزی به معاون اول رئیس‌جمهور مبنی بر افزایش 50 حقوق‌ها در این وزارتخانه، آن را تکان‌دهنده توصیف کرد و افزود: «چرا وزیر جهاد‌ کشاورزی بی‌جهت و بدون تأمین مالی درخواست افزایش 50 درصدی حقوق می‌کند؟‌»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید