ما از تحریم‌های دشمنان استقبال می‌کنیم

کدخبر: ۲۱۰۷۷۵
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: ما از تحریم‌ها استقبال می‌کنیم، چون به قول امام خمینی (ره) تحریم‌ها برای ما عامل بیداری بیشتر و دشمن ستیزی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به توانمندی‌های سپاه در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنگرنشین خط مقدم انقلاب است و اقتدارش دو رکن دارد که یکی قوت درونی و دیگری قدرت بیرونی این نهاد است.

وی تصریح کرد: قدرت بیرونی سپاه پاسداران با امکانات، اشراف اطلاعاتی، موشک‌ها، توان نظامی و تجهیزاتی است که این نهاد دارد و هم‌اکنون از این حیث در وضعیت بسیار خوبی قرار گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه رکن دیگر اقتدار سپاه، قدرت درونی آن است اظهار کرد: قدرت درونی سپاه پاسداران به ایمان، باورها، بصیرت دینی و روحیه معنوی و اعتقادی آن است که از این حیث نیز در جایگاه خوبی قرار دارد.

حاجی‌صادقی ادامه داد: کار عزیزان ما در مجموعه عقیدتی- سیاسی، تقویت این قوت‌های درونی است که به حمدالله توانستیم این عزیزان را 40 سال سنگرنشین انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف قرار بدهیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر رویکرد سپاه پاسداران در خصوص تحریم‌های جدید آمریکا و کشورهای غربی، عنوان کرد: ما از تحریم‌ها استقبال می‌کنیم، چون به قول حضرت امام خمینی (ره)  تحریم‌ها برای ما عامل بیداری بیشتر و دشمن ستیزی است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: تحریم‌ها موجب ابتکار و خلاقیت بیشتری برای ما خواهند بود و این باعث خوشحالی ماست و ما هیچ مشکلی با تحریم‌های غرب نداریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: ما همواره از ابتدای انقلال تاکنون تحریم بودیم و بعد از این هم اگر تحریمی باشد مشکلی نداریم و خیلی هم از این حیث خوشحال هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید