وقتی فرگوسن ونگر و مورینیو را آشتی داد + تصاویر

کدخبر: ۲۱۰۹۲۲
آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال دیشب لحظات خاطره انگیزی را پیش از دیدار تیمش برابر منچستریونایتد سپری کرد.
وقتی فرگوسن ونگر و مورینیو را آشتی داد + تصاویر

بعد از 22 سال حضور روی نیمکت توپچی ها، دیشب آرسن ونگر برای آخرین بار در قامت هدایت آرسنال به اولدترافورد سفر کرده و تیمش را برابر منچستریونایتد رهبری کرد. البته نتیجه این بازی به سود منچستر یونایتد رقم خورد اما ونگر در اولترافورد مورد تجلیل باشکوهی قرار گرفت.

ونگر پیش از آغاز این مسابقه مورد تجلیل قرار گرفت و هدیه ای از سوی سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق و نامدار شیاطین سرخ به وی اهدا شد و این 2 سرمربی پرافتخار در کنار هم عکس گرفتند.

همچنین مورینیو نیز به استقبال ونگر رفته و با وی به خوش و بش پرداخت و سرمربی فرانسوس توپچی ها از سوی هواداران حاضر در اولدترافورد نیز مورد تشویق قرار گرفت تا آخرین سفر او خاطره انگیز باشد.

ونگر که در دوران هدایت آرسنال بارها با فرگوسن و مورینیو درگیری لفظی پیدا کرده بود، دیشب لحظاتی بدون تنش را کنار آنها سپری کرد. البته ونگر و مورینیو مدتی بود که با هم رابطه دوستانه نداشتند و فرگوسن افسانه ایی زمینه ساز آشتی این دو مربی شد.

الکس فرگوسن با تمجید از ونگر در مورد رقابت این دو تیم گفت:«رقابت یونایتد - آرسنال به نقطه برجسته لیگ برتر بدل شده است. البته که رقابت یونایتد با لیورپول، حساس ترین جدال برای شیاطین سرخ در لیگ بود آن هم به دلیل تاریخچه دو تیم بود، دو تیم پر افتخار در تاریخ انگلیس. اگرچه اکنون این رقابت اندکی تغییر کرده است. منچسترسیتی خوب کار می کند و تیم های دیگر هم هستند. بازی با آرسنال، تاتنهام، سیتی، چلسی و لیورپول بازی هایی هستند که هر بازیکن یونایتد می خواهد در آن حاضر باشد. با این وجود تصورم این است که رقابت آرسنال - یونایتد، لیگ برتر را ساخت.»

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید