محسن هاشمی: از تخلفات پروژه اطلس مال هم صحبت کنیم

کدخبر: ۲۱۱۰۷۲
محسن هاشمی رفسنجانی با اشاره به اینکه تحقق شعار شهرداری شیشه ای با تبلیغات امکانپذیر نیست، گفت: زمانی که از تخلف در پروژه ایران مال وابسته به بخش خصوصی صحبت می کنیم، از تخلفات پروژه اطلس مال که مربوط به برخی نهادهاست، هم صحبت کنیم.
محسن هاشمی: از تخلفات پروژه اطلس مال هم صحبت کنیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: حقوق عمومی شهر و شهروندان قابل مذاکره و معامله نیست، بنابراین باید برای مبارزه با فساد عزمی جدی وجود داشته باشد. 

هاشمی همچنین به موضوع تعدیل نیرو در مجموعه شهرداری تهران اشاره و تصریح کرد: نباید به نام تعدیل چند مستضعف را از کار بیکار کرد، بلکه تعدیل واقعی باید از بالا انجام شود. 

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در صورتی که تعدیل نیز از بالا انجام شود، شاهد کاهش چشمگیر و منطقی نیروهای مازاد در مجموعه خواهیم بود. 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه مدیران پس از حضور خود جمعی را وارد مجموعه و سیستم می کنند، تصریح کرد: همین امر موجب شده که تعداد نیروهای شاغل در شهرداری تهران طی 20 سال حدود 6 برابر افزایش پیدا کند. 

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نارضایتی مردم از فساد اقتصادی، تاکید کرد: اگر برای شفافیت در سیستم اقتصادی و مدیریتی کشور تلاش نشود، شاید فردا دیر باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید