واعظی: فرض دولت خروج آمریکا از برجام است

کدخبر: ۲۱۱۵۵۴
رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: دولت فرض را بر خروج آمریکا از برجام گذاشته که سبب شد، برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای شرایط خروج از برجام انجام گیرد.
واعظی: فرض دولت خروج آمریکا از برجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود واعظی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله علم‌الهدی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی برگزار شد، با بیان اینکه نگاه به خراسان رضوی با دیگر استان‌ها متفاوت است، اظهار کرد: پروژه‌های خوبی در این استان در حال اجرا است که می‌تواند وضعیت شغلی خراسان رضوی را بهبود ببخشد.

وی با اشاره به اهمیت سفر رئیس‌جمهور به خراسان رضوی در آستانه روز اعلام پایبندی یا خارج شدن آمریکا از برجام، ادامه داد: دولت فرض را بر خروج آمریکا از برجام گذاشته که سبب شد، برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای شرایط خروج از برجام انجام گیرد، مقدمات لازم در بودجه‌نویسی و هماهنگی با کشورهای نزدیک به ما از قبل از عید فراهم‌ شده است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه مشکل ارز، مشکل جدی ما بود، افزود: متأسفانه به‌اندازه‌ای که وضعیت ایران تحت تأثیر پیش‌گویی‌ها قرار می‌گیرد، در دیگر کشورها قرار نمی‌گیرد، به نظام جدید ارزی رسیدیم که هم مجلس، هم قوه قضاییه و هم نهادهای دیگر از این کار استقبال کردند.

وی با یادآوری این نکته که برای خروج آمریکا از برجام مشکلی نداریم، گفت: پیام فرستادیم که برای آنچه شما نشانه گرفتید، برنامه داریم، یک برنامه برای خروج و برنامه دیگر برای ماندن طرف مقابل در برجام داریم که خیلی تحت تأثیر تصمیمات طرف مقابل قرار نگیریم.

واعظی با اشاره به تبلیغات سوء و تلاش برای ایجاد شکاف در کشور، خاطرنشان کرد: با همه سم‌پاشی‌هایی که در داخل انجام دادند، وقتی می‌بینند در عمل، آن‌طور که تبلیغ می‌شود، نیست و مردم و مسؤولان نزدیک و صمیمی پیش می‌روند، این پیام را منتقل می‌کنند که وقتی منافع و امنیت کشور مطرح است، در داخل دوگانگی نداریم و همه یک حرف می‌زنند.

وی یادآور شد: سفر رئیس‌جمهور به خراسان رضوی در آستانه 22 اردیبهشت می‌تواند سمبلی برای صمیمیت و اتحاد مردم و مسؤولان باشد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید