بازیگر لیسانسه ها بازیگر ویژه سال شد+عکس

کدخبر: ۲۱۱۹۷۳
اقتصادنیوز: بازیگران برتر یکسال گذشته نمایش های اجرا شده در پانزدهمین جشن شب بازیگر معرفی شدند که در میان آنها، هوتن شکیبا عنوان بازیگر ویژه سال را به خود اختصاص داد.
بازیگر لیسانسه ها بازیگر ویژه سال شد+عکس

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا، پانزدهمین جشن شب بازیگر عصر شنبه با حضور برخی از هنرمندان و بازیگران عرصه تئاتر و شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم برترین بازیگران نمایش های اجرا شده سال 96 در بازیگری زن و مرد و بازیگر ویژه سال معرفی شدند. 

در آغاز این مراسم از محمد شاکری به عنوان بازیگر خردسال و استعداد آینده برای بازی در نمایش الیورتوئیست مورد تقدیر قرار گرفت.

نخستین بازیگر زن بدون اولویت، الهام شعبانی برای نمایش قند خون معرفی شد که ضمن تشکر از دریافت این جایزه گفت: افتخار می کنم که در دوره ای نامزد دریافت جایزه شدم که گلاب آدینه هنرمند بزرگ در این لیست قرار دارد. 

بازیگر دوم آوا شریفی برای نمایش در انتظار آدولف بود که گفت: یک بازی خوب بدون هم بازی هماهنگ، قابل اجرا نیست و من در گروهی شایسته قرار داشتم که توانستم به این جایزه دست پیدا کنم. 

سومین بازیگر زن، گلچهره سجادیه برای نمایش سونات پاییزی معرفی شد که در سالن حضور نداشت. 

در بخش برترین بازیگران مرد، فرزین محدث برای نمایش شب دشنه های بلند معرفی شد که در سخنانی با اشاره به اینکه برای دریافت جایزه خود در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در سالن حضور نداشته است، تصریح کرد: حتی اگر امروز در جایگاه قرار نمی گرفتم نیز قصد داشتم جایزه را به مادرم تقدیم کنم. 

وی افزود: در این روزهایی که مادرم را از دست داده ام روزگار سختی را می گذرانم و این جایزه را به روح بزرگ او تقدیم می کنم که هر چه دارم از اوست.

بهنام شرفی برای بازی در نمایش آبی مایل به صورتی دومین بازیگر برتر مرد معرفی شد که ساناز بیام نویسنده و کارگردان نمایش به عنوان نماینده او، جایزه را دریافت کرد و دلیل حضور نداشتن شرفی را بیماری مادرش اعلام کرد.

رضا بهبودی برای بازی در نمایش ماجرای متران پاز سومین بازیگر برتر معرفی شد که در سالن حضور نداشت. 

در پایان این مراسم، هوتن شکیبا برای بازی در نقش فاگین در نمایش الیور توئیست به عنوان هنرمند ویژه سال مورد تقدیر قرار گرفت که البته او نیز به دلیل سفر نتوانسته بود در پانزدهمین جشن شب بازیگر حضور پیدا کند و نماینده وی تشکر بسیار ویژه شکیبا را به حاضرین و داوران ابلاغ کرد. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید