تصاویر عاشقانه خانم بازیگر با همسرش در فضای مجازی

کدخبر: ۲۱۲۱۳۶
“ساناز سماواتی” بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی عاشقانه در کنار همسرش هومن حسین نژاد و فرزندش به روز کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک؛ ساناز سماواتی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان عکسی عاشقانه در کنار همسر و فرزندش را در صفحه شخصی اینستاگرام منتشر کرد و دل نوشته ای زیبا برای آن نوشت.

ساناز سماواتی در کنار همسر و فرزندش

ساناز سماواتی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت :امیدوارم همه در کنارتون دوست و عشق و همسری داشته باشید و فرزندی که از لحاظ فکری باهاتون همسو باشه . قدر دان هومن و برسا هستم که در کارهای حمایتی واقعا همراه و همدل هستن با من ...

ساناز سماواتی و همسرش در کنار پسرش برسا

ساناز سماواتی بازی در سینما را با فیلم سینمایی حامی در سال 73 آغاز کرد و بعد از آن در چندین فیلم سینمایی جلوی دوربین رفت که اینجا کجاست فیلمی به کارگردانی حسین قاسمی جدیدترین فیلم سینمایی او محسوب میشود.

ساناز سماواتی و همسرش هومن حسین نژاد

سریال نود شب ساخته مهران مدیری مجموعه تلویزیونی بود که ساناز سماواتی با آن بیشتر به محبوبیت رسید.

ساناز سماواتی در کنار همسر و پسرش

هومن حسین نژاد تدوین گر سینما و تلویزیون ، مدیر تولید و هماهنگی در دنیای سینما و تلویزیون ، همسر ساناز سماواتی است و این زوج پسری به نام برسا دارند.

ساناز سماواتی و همسرش

ساناز سماواتی سال 79 در اوج شهرت تصمیم به مهاجرت به کشور سوئد کرد و تا سال 89 در این کشور بود.

عکس ساناز سماواتی در کنار همسر و پسرش

ساناز سماواتی در یک گفتگو درباره نحوه آشنایی با همسرش گفت :ما سر کار آشنا شدیم ، شبکه جام جم برنامه ای داشت به نام لحظه دیدار که درباره آداب و رسوم ایرانی و شیوه زندگی ایرانیان خارج از کشور بود من به عنوان مهمان به این برنامه دعوت شده بودم همسرم مدیرتولید و هماهنگی برنامه بود و ما با هم آشنا شدیم و چون به لحاظ فکری به هم نزدیک بودیم سرانجام ازدواجکردیم.

عکس عاشقانه ساناز سماواتی و همسرش

ساناز سماواتی و همسرش هومن حسین نژاد

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید