آپدیت جدید برخی از مدل های گوشی آیفون را مختل می کند

کدخبر: ۲۱۲۱۷۶
کلیک: شرکت اپل اعتراف کرده است که میکروفن آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در جدیدترین بروزرسانی سیستم عامل iOS با مشکل مواجه می شود.
آپدیت جدید برخی از  مدل های گوشی آیفون را مختل می کند

جدیدترین بروزرسانی سیستم عامل iOS باعث شده که برخی از کاربران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس قادر به مکالمه نباشند. اپل رسما اعلام کرده که میکروفن آیفون 7 و آیفون 7 پلاس پس از برزورسانی این دستگاه ها به جدیدترین نسخه iOS دچار مشکل می شود.

با ارائه بروزرسانی iOS 11.3 تعدای از کاربران آیفون در برقراری ارتباط با دیگران دچار مشکل شدند. وجود باگ در این نسخه باعث شده که صاحبان آیفون 7 و 7 پلاس هنگام برقراری تماس تلفنی و ارتباط ویدیویی با FaceTime با مشکل مواجه شوند.

اپل برای نمایندگی های خود که به مشتریان خدمات ارائه می دهند، دستوراتی را ارسال کرده است. در صورتی که این گوشی های هوشمند قادر به پشتیبانی از دستگاه های جانبی نباشند، کارمندان مراکز خدمات می توانند محصول مورد نظر را تعمیر کنند.

در حالی که افراد زیادی با مشکل میکروفن آیفون 7 مواجه نشده اند، کاربرانی که میکروفن دستگاه آن ها از کار افتاده در شبکه های اجتماعی مانند توییتر به این موضوع اعتراض کرده اند. یکی از کاربران در رابطه با این مشکل گفت:«اپل من واقعا به کمکت نیاز دارد. روز گذشته آیفون 7 پلاس خود را به iOS 11.3.1 بروزرسانی کردم. بعد از اتمام آپدیت میکروفن آیفون 7 پلاس از کار افتاد. با دستگاه نمی توانم تماس برقرار و یا صدا ضبط کنم. این مشکل بعد از هارد ریست دستگاه برطرف نشد.»

در اکثر بروزرسانی ها باگ هایی وجود دارد، با این حال وجود باگ هایی که عملکرد دستگاه را مختل می کند، باعث می شود که شرکت ها زمان بیشتری را برای عرضه نسخه های جدید صرف کنند. اپل برای رفع مشکلی که iOS 11.3 در دستگاه ها ایجاد می کرد بروزرسانی iOS 11.3.1 را در دسترس کاربران قرار داد. 

اپل در نظر دارد در بروزرسانی های آینده به‌جای ویژگی های جدید، باگ های موجود در سیستم عامل موبایل خود را رفع کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید