خدمت اینستاگرام به برانکو !

کدخبر: ۲۱۲۳۷۵
مصاحبه‌های متعدد محسن مسلمان می‌توانست بار سنگینی را روی دوش برانکو و مسئولان باشگاه بگذارد اما یک لایو، همه چیز را تغییر داد.
خدمت اینستاگرام به برانکو !

 تمام اتفاقات تلخ و شیرین پرسپولیس در هفته‌های گذشته زیر یک سایه قرار داشت. سایه‌ای که روی نیمکت بود اما پهنای خود را تا روی زمین و خارج از آن گسترانیده بود. نیمکت‌نشینی محسن مسلمان آنقدر ابعاد گسترده‌ای پیدا کرده بود که حتی اتفاقی مانند قهرمانی یا صعود در آسیا هم نتوانست کمی از سنگینی آن کم کند. بخشی از هواداران پرسپولیس با وجود رابطه و خاطره خوبی که از برانکو داشتند به اشکال مختلف اعتراض‌شان را به این تصمیم او نشان دادند و اوج این قضیه در نظرسنجی برنامه ۹۰ بود که در قسمت سایر بازیکنان با رای‌هایشان، مسلمان را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تیم انتخاب کردند تا نشان دهند که در این زمینه با سرمربی‌ محبوبشان به توافق نخواهند رسید.

فرارسیدن فصل نقل و انتقالات و مصاحبه‌های محسن مسلمان در مورد این که می‌خواهد بماند اما با او مذاکره نمی‌کنند توپ را حسابی به زمین برانکو انداخته بود. کوچکترین حرکتی از این مربی می‌توانست بزرگترین اعتراضات را به همراه داشته باشد. مسلمان در جشن قهرمانی با مصاحبه تند و تیزش اجازه نداد تا پروفسور بیش از چند دقیقه شیرینی جام را مزه کند. برانکو برخلاف مصاحبه‌های محافظه‌کارانه‌اش مشخص بود که زیر بار ماندن مسلمان نمی‌رود و مصاحبه هافبک یاغی کار او را سخت‌تر از قبل هم می‌کرد. تصمیم برانکو شاید با سکوت در ابتدای مسیر مواجه می‌شد اما در اولین ناکامی و عدم موفقیت به فریادهای گوشخراشی از سکوها تبدیل می‌شد. این قضیه در میان تمام درگیری‌ها و مشکلات مدیران پرسپولیس قطعا بزرگترین دغدغه آنها به شمار می‌رفت. در نهایت اما با ساده‌ترین راه ممکن، مسلمان این مشکل را حل کرد و بار سنگینی را از روی دوش برانکو و مدیران تیم برداشت.

لایو مسلمان بعد از جشن قهرمانی پایانی بود بر تمام دغدغه‌ها. او با یک لایو از جشن قهرمانی، تمام مشکلات را در یک دقیقه حل کرد. لایوی که از مسلمان پخش شد و صحبت مترجم برانکو و تمام اتفاقات حاشیه‌ای آن فشار هواداران را از بین برد و محکومیت برانکو را در اذهان عمومی به پایان رساند. حالا دیگر هر برخوردی با مسلمان که ناخودآگاه خطاکار جدیدی به نام نیک‌سیرت را هم معرفی کرده است اعتراضی را به دنبال نخواهد داشت و هم باشگاه و هم هواداران، به هر برخوردی از طرف برانکو با این ماجرا حق داده‌اند. برانکو به فاصله قبل و بعد از یک لایو، شرایطی کاملا متفاوت در فصل نقل و انتقالات پیدا کرد و حالا بدون نگرانی و فشار تصمیم‌گیرنده اول و آخر تیمش است. بدون اینکه نگران تبعات تصمیمش باشد.

سایت نود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید