اشتباه مرگبار در خط دفاعی پرسپولیس

کدخبر: ۲۱۲۴۲۹
پرسپولیس دیشب مقابل الجزیره امارات سه گل دریافت کرد که در این گل ها اشتباهات خط دفاعی و دروازه بانش بخوبی مشهود بود.
اشتباه مرگبار در خط دفاعی پرسپولیس

پرسپولیس تساوی ارزشمند خود را مقابل حریف اماراتی روی اشتباه خط دفاعی‌اش از دست داد.

پرسپولیس نیمه اول جدال خارج از خانه مقابل الجزیره را با گلی که علی علیپور به ثمر رسانده بود به سود خود خاتمه داد. الجزیره اما برای جبران این نتیجه در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم فشار را روی خط دفاعی این تیم شکل داد. حملات پردامنه‌ی این تیم در نهایت باعث شد تا شجاع خلیل زاده با اشتباه مرگبار خود باعث ایجاد فرصت روی دروازه این تیم و باز شدن دروازه بیرانوند شود.

خلیل زاده که یکی از ضعف‌های بزرگ او اعتمادبنفس بالا در خط دفاعی و اقدام به دریبل در یک سوم دفاعی است، اینبار در عبور از مهاجم حریف دچار اشتباه بزرگی شد تا با از دست دادن توپ، فرصت گلزنی بزرگی نصیب مبخوط شود و این بازیکن نیز به راحتی دروازه این تیم را باز کند.

البته خط دفاع پرسپولیس روی گل سوم این تیم نیز اشتباه داشت تا به همراه اشتباه بیرانوند در خروج بی موقع از دروازه مسببان باخت این تیم در این بازی باشند.

غیبت سیدجلال حسینی که با تجربه بالای خود و رهبری خط دفاعی شرایط را در فاز دفاعی به سود سرخپوشان می‌کرد بزرگترین پاشنه آشیل را برای این تیم شکل داد تا در نهایت حریف از آن سود برده و به گل دست یابد.

حالا در بازی برگشت پرسپولیس امیدوار است با بازگشت سید جلال و سرو سامان دادن به خط دفاعی این تیم بتواند الجزیره را در تهران شکست داده و صعود کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید