حمله کیهان به خبر برگزاری کنسرت ریچارد کلایدرمن در تهران

کدخبر: ۲۱۲۴۴۸
اقتصادنیوز: کیهان در ستون اخبار فرهنگی خود به احتمال اجرای یک اهنگسازی خارجی در تهران انتقاد کرد. این روزنامه نوشت:نهادهای امنیتی باید با عواملی که در پی برگزاری کنسرت یک آهنگساز حامی رژیم صهیونیستی هستند برخورد کنند!

به گزارش اقتصادنیوز این روزنامه در ادامه نوشت سال 1391 بود که رسانه‌ها از برگزاری کنسرت ریچارد کلایدرمن در تهران خبر دادند که پس از اعتراض رسانه‌ها، این برنامه لغو شد. اما با کمال شگفتی، روز گذشته باز هم رسانه‌ها از برگزاری کنسرت این آهنگساز حامی‌اشغالگران قدس در تهران خبر دادند و نوشتند: «کلایدرمن در کنسرت خود که تیرماه قرار است در تهران برگزار شود قطعه «ای ایران» را خواهد نواخت» جالب این است که این آهنگساز فرانسوی، قبلا با سفر به سرزمین‌های ‌اشغال شده، آهنگی با عنوان «ای اسرائیل» را اجرا کرده بود!

کلایدرمن که در سال های 98 و 1991 اثرهایی را با عنوان «یهودی تنهای اسرائیل و 50 سال برای اسرائیل» عرضه کرده و برای اجرای کنسرت به اسرائیل سفر کرده است، از معدود موزیسین‌هایی است که آشکارا از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

با توجه به شیوه تهاجم فرهنگی دشمن و استفاده از ارتباطات مردم با مردم جهت عادی‌سازی روابط، برنامه فوق نمونه آشکاری از این اقدامات خرابکارانه به نظر می‌رسد که ظاهرا در غفلت مسئولان امر در حال انجام است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید