حمله هوایی اسرائیل به سوریه/ انهدام دو موشک توسط پدافند هوایی +عکس

کدخبر: ۲۱۲۶۸۱
منابع خبری در سوریه از حملات رژیم صهیونیستی به مناطقی در نزدیکی دمشق خبر داده و اعلام کردند، سامانه‌های دفاعی هوایی سوری دو موشک شلیک شده را ساقط کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، خبرگزاری‌های فرانسه و آسوشیتدپرس به نقل از تلویزیون دولت سوریه گزارش دادند، ارتش سوریه دو موشک اسرائیلی را در نزدیکی دمشق ساقط کرده است.

تلویزیون دولتی سوریه اعلام کرده است که پدافند هوایی این کشور، دو فروند موشک شلیک شده رژیم صهیونیستی را قبل از اصابت به هدف مورد نظر منهدم کرده است.

حمله هوایی اسرائیل به سوریه/ انهدام دو موشک توسط پدافند هوایی

پایگاه المصدر گزارش داد، منابع محلی از حمله اسرائیل به حومه غرب دمشق خبر دادند و ظاهرا صدای انفجار در مناطق نزدیک به بلندی‌های جولان به گوش رسیده است.

بر اساس گزارش‌ها، این حمله به یکی از مواضع نظامی در نزدیکی الکسوة واقع در جنوب دمشق انجام شده است. یک فرمانده نظامی سوریه در این باره به خبرگزاری رویترز گفت: حمله هوایی اسرائیل مقر وابسته به ارتش سوریه را هدف قرار داد که تلفاتی نداشت.

شبکه خبری الجزیره به نقل از منابع عینی گزارش داد که صدای انفجارهای مهیب در منطقه الکسوة شنیده شده است.

منابع محلی در حومه قنیطره گفتند، جنگنده‌های اسرائیلی وارد حریم هوایی سوریه شده‌اند.

در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی اظهارنظری درباره این حمله جدید به خاک سوریه نکرده اما رسانه‌های این رژیم حمله هوایی به خاک سوریه را منسوب به جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دانستند.

سایت العهد گزارش داده است، در اثر آتش‌سوزی حاصل از این حملات یک زن و شوهر سوری جان خود را از دست دادند.

رژیم صهیونیستی به تازگی به مقام‌های محلی خود در بلندی‌های جولان دستور آماده‌باش پناهگاه‌ها را صادر کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از استقرار سامانه‌های به اصطلاح «دفاعی» خبر داده و اعلام کرد که نیروهای نظامی این رژیم برای مقابله با حملات محتمل در حالت آماده‌باش هستند. رژیم صهیونیستی مدعی است که این اقدامات در واکنش به «فعالیت غیرعادی نیروهای ایرانی در سوریه» صورت گرفته است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید