همکاری جالب و جذاب کریس رونالدو با فیس بوک !

کدخبر: ۲۱۳۱۴۰
​زومیت:فیسبوک با همکاری کریستیانو رونالدو استودیوی Wiip، مجموعه مخصوص نوجوانان با محوریت فوتبال را برای سرویس واچ خواهد ساخت.
همکاری جالب و جذاب کریس رونالدو با فیس بوک !

کریستیانو رونالدو، ستاره درخشان فوتبال جهان، در کنار فعالیت ورزشی حرفه‌ای خود در زمینه‌های گوناگون دیگری نیز مشارکت دارد. او تنها یک بازیکن گران‌قیمت برای رئال مادرید محسوب نمی‌شود و به خاطر فعالیت‌های کارآفرینی، خیرخواهانه و پروژه‌های مدلینگ نیز شهرت دارد. در طی سال‌های اخیر همکاری‌های بسیاری از سوی وی با شرکت‌های متعدد حوزه فناوری صورت گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به دستگاه تحریک عضلانی، سری هدفون‌های Roc Live با برند مانستر و گوشی‌هوشمند ZTE اشاره کرد. طبق تازه‌ترین خبر‌ها، وی قصد دارد وارد حوزه رسانه نیز شود و برای سری درام جدیدی با فیسبوک همکاری داشته باشد.

داستان این سری، پیرامون تیم فوتبال دختران شهر کوچکی در نزدیکی نیویورک است. این برنامه توسط سازندگان سریال تلویزیونی Memphis Beat، لیز گارسیا و جاش هارتو، نوشته شده و رونالدو نیز به عنوان تولیدکننده اجرایی این سری معرفی شده است. مجموعه جدید از طریق سرویس فیسبوک واچ پخش خواهد شد. طبق گزارش‌های منتشر شده، فعالیت‌های این تیم فوتبال موجب می‌شود تا برخی شکاف‌های نژادی و طبقاتی در جامعه کوچک شهر مذکور برطرف شود. هم‌چنین سایر چاشنی‌های لازم برای سریال‌های مخصوص نوجوانان نیز در آن وجود خواهد داشت. مسئولیت تولید این سری بر عهده استودیوی مستقل پاول لی، یکی از مدیران سابق شبکه ABC، خواهد بود. استودیوی Wiip در گذشته نیز سابقه همکاری با فیسبوک واچ را داشته و سری Queen America را با همکاری کاترین زتا-جونز برای این سرویس ساخته است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید