تفاوت عجیب پرسپولیس در غیاب سیدجلال +آمار

کدخبر: ۲۱۳۳۸۰
سایت نود: با بازگشت سیدجلال، آرامش به پرسپولیس برمی‌گردد. این تیم با جلال حسینی به سختی گل می‌خورد و با زدن یک گل به الجزیره هم شاید حکم صعودش به مرحله بعدی امضا شود.
تفاوت عجیب پرسپولیس در غیاب سیدجلال +آمار

 دریافت سه گل در شبی که پرسپولیس موفق شد دو گل در خانه الجزیره به این تیم بزند، تنها نقطه تاریک بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی برای شاگردان برانکو بود. اگر دفاع پرسپولیس در این بازی کمی هوشیارتر بود حالا پرسپولیس و برانکو هم با نگرانی کمتری به مصاف بازی دوشنبه می‌رفتند. ولی در این فصل اثبات شده که پرسپولیس بدون سیدجلال، کار دشواری برای گل نخوردن دارد. در ابتدای فصل غیبت سیدجلال خیلی به چشم نمی‌آمد. هر چه که از فصل گذشت، نبود جلال حسینی تاثیر پررنگ‌تری در نتایج و گل‌های خورده پرسپولیس گذاشت. تا جایی که این تیم در هفت تا از هشت بازی اخیری که جلال حسینی را در ترکیب نداشت، حتی کلین‌شیت هم نکرد. 

آمار گل‌خورده این فصل پرسپولیس بدون جلال حسینی

امیدوارکننده‌ترین خبر برای برانکو پیش از انجام آخرین دیدار فصل، حضور سیدجلال در بازی با الجزیره است. کاپیتان پرسپولیس بعد از سپری کردن یک جلسه محرومیت، در بازی شب دوشنبه حضور دارد تا نظم به خط دفاع این تیم برگردد. اتفاقی که می‌تواند امید را در دل برانکو زنده کند. پرسپولیس در ۲۵ تا از ۴۱ دیدار(مجموع بازی‌های لیگ، جام حذفی، سوپرجام و لیگ قهرمانان آسیا) این فصل‌اش کلین‌شیت کرده است. جالب است که در ۲۱ تا از این ۲۵ کلین‌شیت رد پای مستقیم جلال حسینی دیده شد. در حالی که این تیم فقط در یک‌سوم از ۱۲ مسابقه‌ای که سیدجلال را در ترکیب نداشت، گل نخورد. پرسپولیس ۲۹ بار به جلال حسینی در ترکیب فیکس بازی داد که در این مدت فقط ۱۱ گل خورد. اما در دوازده دیداری که سیدجلال نبود، گل‌های خورده پرسپولیس بیشتر از این عدد است. 

آمار گل‌های خورده این فصل پرسپولیس «با» و «بی» سیدجلال

با حضور جلال حسینی در بازی برگشت مقابل الجزیره، بازیکنان تهاجمی پرسپولیس با تمرکزی بالاتر به دفاع حریف حمله می‌کنند. حالا آن‌ها خیال‌شان از سد دفاعی‌شان جمع است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید