امنیت فایر فاکس بسیار بالا تر خواهد رفت

کدخبر: ۲۱۳۳۸۲
موزیلا اخیرا نسخه 60 فایرفاکس را برای سیستم عامل های ویندوز، مک، لینوکس و اندروید منتشر کرده است. در این نسخه سعی شده است تا امنیت کاربران به سطح بالاتری برسد.
امنیت فایر فاکس بسیار بالا تر خواهد رفت

همانطور که می دانید رمز های عبور و پسوردهای مختلف، امنیت اطلاعات ما را تضمین نمی کنند و در واقع ساده ترین راه امنیتی هستند به همین دلیل فایرفاکس در مرورگرهای دسکتاپ، امنیتی جدیدی را معرفی کرده است.

این مرورگر با قابلیت تایید هویت تحت وب امنیت لازم را فراهم خواهد کرد و نیازی نیست تا وارد حساب کاربریتان شوید.

تأیید اعتبار اینترنتی به منظور ورود به وب سایت ها، بدون استفاده از رمز عبور در دسترس قرار خواهد گرفت. این کار به کمک سایت های تشخیص هویت انجام می شود و وارد کردن حساب کاربری و رمز عبور را حذف خواهد کرد. در آینده این قابلیت به تشخیص چهره، اثر انگشت و سایر روش های امنیتی نیز خواهد پرداخت و انتظار پیشرفت بیشتر این قابلیت را در زمینه های مختلف داریم. می توان گفت تایید هویت تحت وب به روش‌هایی مانند شیوه ی کلیدهای USB هویت کاربر را تشخیص خواهد داد. لازم به ذکر است که این ایده در مراحل اولیه قرار دارد و هنوز به طور کلی گسترش نیافته است.

موزیلا همچنین نسخه سازمانی فایرفاکس 60 را نیز معرفی کرده است و به بخش IT اجازه می دهد تا مرورگرهای خود را برای کارکنان سفارشی کنند. در بخش ظاهری و طراحی نیز شاهد طراحی جدید New Tab خواهید بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید