با ورود شهردار جدید، چه کسانی باید از شهرداری تهران بروند؟

کدخبر: ۲۱۳۶۰۲
اقتصادنیوز: با انتخاب افشانی به عنوان شهردار جدید تهران، تغییرات وسیع مدیریتی در انتظار شهرداری تهران است. گفته می‌شود اکثر معاونین فعلی شهرداری کنار گذاشته خواهند شد و برخی معاونت ها با یکدیگر، ادغام می شوند.
با ورود شهردار جدید، چه کسانی باید از شهرداری تهران بروند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب؛ سه معاونت «برنامه ریزی» ، «منابع انسانی» و «اداری مالی» با عنوان معاونت اداری و مالی ادغام خواهند شد.

همچنین دو معاونت «حمل ونقل» و«عمرانی» با یکدیگر ادغام شده و شنیده ها حاکی از آن است که پورسید آقایی از شهرداری خداحافظی می کند، اما طبق همین شنیده ها، پیروز حناچی بعنوان معاون شهرسازی شهرداری انتخاب خواهد شد.

از سوی دیگر، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران که در اختیار « ولی‌الله شجاع پوریان» است، به چهره ای فرهنگی و دارای سابقه اجرایی سپرده خواهد شد. شجاع پوریان از معدود مدیرانیست که بدون هیچ گونه سابقه ی اجرایی (و صرفاً با سابقه نمایندگی مجلس و عضویت در شورا که کار اجرایی محسوب نمیشود)، مسئولیت مجموعه ای عریض و طویل را عهده دار شده که حتی برخی اعضای شورای شهر، با گلایه از شهردار وقت، نسبت به بی اطلاعی شجاع پوریان از اولیات اصول اداری گلایه کردند و معتقد بودند، او بخش زیادی از فرصت خود و همکارانش را با صرف فهم اصول اداری، هدر می دهد.

طبق اطلاعات رسیده، حمید عارف نیا نیز از روابط عمومی خداحافظی می کند.

همچنین برخی شهرداران مناطق غیرهمسو در فهرست تغییرات قرار دارند. این افراد که هنوز به عنوان شهردار مناطق مشغول هستند، تنها علت به کارگیری شان در دوره محمدباقر قالیباف، کمک انتخاباتی به او و سپس تلاش برای رای آوری رییسی در انتخابات بوده است و جالب آنکه این افراد، همچنان به عنوان شهردار یا مدیر ارشد در در کنار تیم اصلاح طلب شهرداری مشغول به کار هستند!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید