تکذیب موضع دستیار ارشد ظریف در موضوع برجام

کدخبر: ۲۱۳۷۰۹
دستیار ارشد وزیر خارجه کشورمان عنوان کرد: اظهارات منتسب به من درباره برجام دروغین و در قالب جنگ روانی است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه کشورمان طی مطلبی با اشاره به خبر منتشر شده درباره برجام از قول وی این خبر را تکذیب کرد.

وی با بیان اینکه اخیراً در قالب یک توییت، اظهاراتی درباره برجام، بدون ذکر منبع به اینجانب منسوب شده که از بیخ و بن ساختگی و دروغین است، یادآور شد: اینجانب نه فقط چنین اظهاراتی نداشته‌ام، بلکه هیچ مصاحبه‌ای در این روزها انجام نداده‌ام و اساساً از پایان دوره سخنگویی در سی ام خرداد 1395 شمسی تا به امروز با باور عمیق به تخصصی بودن حوزه‌های مختلف سیاست خارجی، هیچگاه درباره برجام نه با رسانه‌ها و نه در هیچ محفل و جمعی سخن نگفته‌ام.

انصاری یادآور شده است: با این وصف به نظر می‌رسد انتشار این خبر دروغ و ساختگی در قالب جنگ روانی اسراییل و آمریکا قابل تفسیر باشد. آنچه موجب تقویت این احتمال می‌شود این واقعیت است که ارسال کننده توییت مزبور، نویسنده گزارش‌ها و مطالب متعدد جهت دار دیگر در رسانه‌های رژیم صهیونیستی و رسانه‌های غیرمستقلی نظیر رادیو فردا است و همین امر شائبه سفارشی بودن نشر چنین دروغ‌های هدفمندی را بیشتر می‌کند.

دستیار ارشد وزیر خارجه که در آستانه قزاقستان به سر می‌برد نوشت: این چند خط در گرماگرم تلاش‌های جاری اینجانب و همکارانم برای برگزاری نهمین دوره کنفرانس بین‌المللی صلح سوریه در آستانه، از باب ضرورت و جهت اطلاع و تنویر افکار عمومی قلمی و منتشر شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید