موردی که می تواند برای پرسپولیس دردسر ساز شود

کدخبر: ۲۱۴۰۴۸
خط حمله پرسپولیس در ۱۲ بازی اخیر این تیم، فقط دو در جریان بازی گل زده است.
موردی که می تواند برای پرسپولیس دردسر ساز شود

 بازی دوشنبه شب پرسپولیس و الجزیره، مهمترین بازی فصل تیم برانکو بود. مسابقه‌ای که آن‌ها در تهران، نیاز به پیروزی داشتند و خیلی سخت آن را بدست آوردند. پرسپولیس در بازی با الجزیره، موقعیت‌های زیادی ساخت اما مهاجمانش در گل کردن همه آن‌ها ناکام بودند و دو بار، با شوت‌های محکم نوراللهی و سیدجلال به گل رسید.

خط حمله پرسپولیس، در فصل‌های گذشته با طارمی و این فصل با علیپور در کنار دیگر بازیکنانی که به صورت مقطعی کنار آن‌ها قرار می‌گرفتند نمایش خوبی داشت اما هفته‌هاست، با افتی فاحش مواجه شده است. علیپور به اندازه قبل گل نمی‌زند، منشا نیمکت نشین شده و خوب بازی نمی‌کند و سیامک نعمتی و وحید امیری هم زمانی که در پست غیر تخصصی و خط حمله به میدان می‌روند نمایشی ضعیف دارند.

۱۲ بازی و فقط ۲ گل در جریان بازی توسط مهاجمان، کارنامه‌ای بسیار ضعیف برای تیمی است که آقای گل سه فصل اخیر لیگ برتر را تحویل داده اما حالا با بحران گلزنی روبروست.  پرسپولیس در ۱۲ بازی اخیرش، یعنی از دربی که ترکیب تیم برانکو تغییر کرد ۱۵ گل زده که فاصله زیادی با مقاطع دیگر فصل، مثلا ۲۱ گل زده آن‌ها در ۱۲ هفته ابتدایی لیگ برتر دارد. نکته مهمتر، نقش خط حمله در این گل‌هاست. از ۱۲ گل پرسپولیس، ۳ تای آن‌ها پنالتی بوده است. کمال کامیابی‌نیا با زدن سه گل، بیشتر از همه هم تیمی‌هایش در جریان بازی گل زده و فرشاد احمدزاده با دو گل پشت سر او قرار دارد. وحید امیری بازی با پدیده که در خط هافبک بازی می‌کرد، احمد نوراللهی، محمد انصاری و جلال حسینی هم دیگر گلزنان پرسپولیس بودند. یک بار هم مرتضی پورعلی‌گنجی برای آن‌ها دروازه تیم خودی را باز کرد. از این جمع، فقط ۲ گل علیپور به ذوب آهن و الجزیره، سهم خط حمله پرسپولیس بود.

بزرگترین برگ برنده پرسپولیس برانکو، فعلا از کار افتاده و او برای فصل آینده، باید راهی برای روشن کردن توپخانه‌اش پیدا کند. توپخانه‌ای که در یک مقطع، رکورد گلزنی پیاپی در تاریخ لیگ برتر را شکست اما حالا، برای زدن هر گل باید منتظر کمک هافبک‌ها و مدافعین تیمش باشد.

سایت نود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید