پیشنهاد فراکسیون اهل سنت برای حضور یک نماینده سنی در هیئت رئیسه

کدخبر: ۲۱۴۱۳۲
رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی از پیشنهادی برای حضور یکی از نمایندگان اهل سنت در بین کاندیداهای انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جلیل رحیمی جهان آبادی اظهار کرد: در جلسه صبح سه‌شنبه فراکسیون امید درباره انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس یکی از گزینه ها این بود که برای همه پستهای هیئت‌رئیسه کاندیدا معرفی کنیم. به عنوان رئیس فراکسیون اهل سنت پیشنهادی را مطرح نمودم که در انتخابات هیئت رئیسه جدید از اهل سنت و بانوان کاندیدا داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه احتمالاً اعضای فراکسیون مستقلین ممکن است کاندیدای اهل سنت در هیئت رئیسه داشته باشند لازم است اجماع بین نمایندگان اهل سنت از فراکسیون‌های مختلف مجلس صورت گیرد تا نهایتاً درباره کاندیدای اهل سنت به گزینه واحد برسیم تا شانس رای آوری با اجماع اعضای فراکسیونهای مختلف باشد و امیدواریم همکاران ما در فراکسیونهای امید، مستقلین و پیروان ولایت در رای به حضور نماینده اهل سنت در هیات رئیسه کمک کنند چون این اقدام در شرایط کنونی کشور به همدلی و همگرایی در کشور یاری خواهد رساند.

رحیمی جهان آبادی در پایان خاطرنشان کرد: ما معتقدیم چنانچه هیئت‌رئیسه مجلس ترکیبی از تنوع فکری و سیاسی، مذهبی و جنسیتی جامعه باشد، مدیریت و اداره مجلس راحت‌تر و مردمی‌تر انجام خواهد شد و این امر به مشارکت بیشتر نمایندگان در فعالیتهای مختلف مجلس، خواهد انجامید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید