استقبال کم هواداران از دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال

کدخبر: ۲۱۴۹۲۴
اقتصادنیوز: دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در حالی لحظاتی دیگر مقابل تیم ملی ازبکستان آٰغاز می شود که هواداران اندکی برای تماشای این بازی دوستانه به ورزشگاه آزادی آمده اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب ، دو تیم ملی فوتبال ایران و ازبکستان از ساعت 20 و 45 دقیقه امروز شنبه به مصاف هم می روند و تا پیش از آغاز این رقابت حدود 6 هزار نفر برای تماشای این دیدار ورزشگاه آزادی حضور یافته اند.

این در حالی است که پیش از این رایگان بودن تماشای این دیدار از طریق فدراسیون فوتبال کشورمان اعلام شده بود. البته پس از اینکه فدراسیون فوتبال ازبکستان اسامی بازیکنان اعزامی ملی پوش را برای سفر به تهران اعلام کرد، مشخص شد که 90 درصد شالوده تیم را بازیکنان تیم امید و زیر 23 سال این کشور تشکیل می دهند.

همچنین گفتنی است که همزمان با این دیدار مصاف دو تیم منچستریونایتد و چلسی در چارچوب فینال جام حذفی انگلیس از گیرنده های خانگی پخش می شود که شاید در استقبال اندک دوستداران تیم ملی تاثیر گذاشته است.

«محمد رضا ساکت» دبیر فدراسیون فوتبال، «وینفردشفر» سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران و «حسن فتحی» کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان نیز در ورزشگاه حاضر هستند.

تیم ملی فوتبال کشورمان آخرین دیدار تدارکاتی خود را در ایران مقابل ازبکستان برگزار می کند و در راه آماده سازی جام جهانی مصاف با تیم های یونان و ترکیه درشهر استانبول را در دستور کار دارد و پس از آن آخرین دیدار تدارکاتی خود را در روسیه مقابل لیتوانی برگزار خواهد کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید