20 تیم امداد و نجات هلال احمر در شمیرانات مستقر شدند

کدخبر: ۲۱۵۸۷۲
اقتصادنیوز : رئیس هلال احمر شهرستان شمیرانات از استقرار 20 تیم امداد و نجات به همراه 6 سگ جستجوگر در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع سیل در شمیرانات نیروهای امداد و نجات کوهستان در حال خارج کردن فرد مفقود شده از بین گل و لای هستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ،حسن فراهانی اظهار کرد: در پی این حادثه یک نفر در منطقه امین آباد رودبار قصران بین گل و لای مفقود شده بود که نیروهای امداد و نجات در حال خارج کردن وی هستند.

رییس هلال احمر شمیرانات افزود: در بخش رودبار قصران حدود 20 نفر در سیل محبوس شده بودند که برخی از آنان سرمازده شده بودند که نیروهای امداد و نجات آنان را از محل حادثه به سلامت خارج کردند.

وی با بیان اینکه نمی‌توان درباره زنده یا مرده بودن این فرد اظهار نظر کرد، گفت: نیروهای امدادی با عملیات فنی و نصب کارگاه در حال خارج کردن فرد مفقود شده هستند.

فراهانی گفت: سیل در بخش لواسانات نیز خسارت های بر جا گذاشت و یک مصدوم نیز داشت که توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

وی افزود: سیل در بخش لواسانات به تعدادی خودرو نیز آسیب زده است.

شهرستان شمیرانات شهرستانی کوهستانی است و در شمال استان تهران واقع شده است، این شهرستان دارای 2 بخش لواسانات و رودبار قصران است .

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید