پایان فروش اینترنتی بلیت بازی تیم ملی فوتبال ایران و ترکیه

کدخبر: ۲۱۵۸۷۳
اقتصادنیوز : فدراسیون فوتبال ترکیه اعلام کرد که فروش اینترنتی بلیت‌ بازی دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و ترکیه پایان یافته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ،بنا به اعلام فدراسیون فوتبال ترکیه فروش بلیت این دیدار از طریق باجه های داخل استادیوم از ساعت 10 تا 18 و تا تا نیمه اول بازی در روز برگزاری دیدار ادامه خواهد یافت.

قیمت بلیت برای جایگاه ویژه 30، جایگاه دوم 15 و جایگاه سوم 10 لیر ترک تعیین شده است.

تیم ملی ایران در روز هفتم خردادماه برای دیداری دوستانه و تدارکاتی قبل از شروع جام جهانی در استادیوم فاتح تریم به مصاف تیم ملی ترکیه می رود.

ملی پوشان ایران به مدت پنج روز در محل اردو و در منطقه ای به نام 'نِوزِت دمیر تاسیس لری' متعلق به باشگاه بشیکتاش ترکیه تمرین کرده و روز دوشنبه هفته آینده به مصاف ملی پوشان کشور میزبان می روند.

تیم ملی فوتبال ایران که جهت برپایی اردوی آمادگی در ترکیه به سر می برد، تمرینات خود را از روز گذشته در محل اردو و در کمپ باشگاه بشیکتاش در بخش آسیایی شهر استانبول آغاز کرده و این تمرینات امروز با حضور خبرنگاران محلی ادامه یافت.

6 دیدار قبلی تیم ملی ایران با ترکیه با 4 برد ترکیه و 2 مساوی به پایان رسیده است.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که به همراه 24 بازیکن در اردوی ترکیه حاضر شده است، در نظر دارد با انجام سه بازی تدارکاتی با تیم های ملی ترکیه(هفتم خردادماه)، یونان(12 خردادماه) و لیتوانی(19 خردادماه) تیم ایران را برای مسابقات جام جهانی آماده کند.

ملی پوشان فوتبال کشورمان پس از دیدار تدارکاتی در ترکیه و یونان، عازم روسیه میزبان بیست و یکمین دوره جام جهانی خواهند شد تا در روز 19 خرداد ماه در آخرین مصاف تدارکاتی خود مقابل تیم لیتوانی قرار بگیرند.

رقابت های جام جهانی نیز از 24 خرداد با رویایی تیم میزبان مقابل عربستان در دیدار افتتاحیه آغاز می شود و 25 خرداد ماه نیز تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در ورزشگاه شهر 'سن پترزبورگ' مقابل تیم مراکش(مغرب عربی) قرار می گیرد.

تیم ملی ایران در مرحله گروهی در روز 30 خرداد ماه در شهر کازان روسیه به مصاف تیم ملی فوتبال اسپانیا می رود و در روز چهارم تیر ماه نیز با تیم فوتبال پرتغال در شهر سارانسک دیدار خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در گروه B رقابت های جام جهانی روسیه با مراکش، پرتقال و اسپانیا هم گروه شده است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید