نامزدهای فراکسیون امید، مستقلین و ولایی برای هیئت رئیسه مجلس مشخص شدند

کدخبر: ۲۱۷۱۱۳
اقتصادنیوز؛ اعضای فراکسیون مستقلین و فراکسیون ولایی، پس از فراکسیون امید، نامزدهای نهایی خود برای ریاست و نواب رئیس مجلس را تعیین کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ اعضای فراکسیون مستقلین ولایی و فراکسیون نمایندگان ولایی ضمن تعیین گزینه ریاست این مجلس برای سومین سال انتخابات هیات رییسه مجلس، دو نامزد نایب رییسی را هم مشخص کردند.

بر این اساس علی لاریجانی گزینه پیشنهادی فراکسیون مستقلین برای ریاست مجلس، هادی قوامی و عزت‌الله یوسفیان ملا به عنوان نواب رییس پیشنهاد شدند.

دبیران پیشنهادی فراکسیون مستقلین، محمدجواد جمالی، غلامرضا کاتب و سکینه الماسی هستند، همچنین فراکسیون مستقلین بهروز نعمتی، محمد آشوری و رسول خضری را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی برای کارپردازی مشخص کردند.

همچنین افتخاری، فرشادان و علوی به عنوان گزینه‌های دبیری در نظر گرفته شده‌اند.

احتمال تغییر این لیست با ائتلاف با سایر فراکسیون‌ها وجود دارد به همین دلیل فراکسیون مستقلین فردا قبل از برگزاری انتخابات هیات رییسه، جلسه دیگری را برگزار خواهد کرد.

نامزدهای امید

اولین فراکسیون که لیستش برای انتخابات هیات رییسه مجلس مشخص شد، فراکسیون امید بود. فراکسیون امید صبح امروز گزینه‌های نهایی خود را برای انتخابات هیات رییسه مجلس مشخص کرد که بر این اساس محمدرضا عارف به عنوان رییس، مسعود پزشکیان و علی مطهری به عنوان نواب رییس، محمدعلی وکیلی، عبدالکریم حسین‌زاده، علی‌اصغر یوسف‌نژاد، حمیده زرآبادی و علیرضا رحیمی و زهرا ساعی به عنوان دبیران، پروانه سلحشوری، سیدفرید موسوی و حسن لطفی به عنوان ناظر و کارپرداز تعیین شدند.

نامزدهای فراکسیون ولایی

 حمیدرضا حاجی بابایی به عنوان گزینه پیشنهادی فراکسیون نمایندگان ولایی برای ریاست مجلس و عبدالرضا مصری و محمد دهقان به عنوان گزینه‌های پیشنهادی نایب رییسی تعیین شدند.

فراکسیون نمایندگان ولایی اسدالله عباسی،‌ حسین مقصودی و محمود بهمنی را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی کارپردازی تعیین کردند.

اکبر رنجبرزاده، محمدحسین فرهنگی، امیرحسین قاضی‌زاده، احمد امیرآبادی فراهانی، ناصر موسوی لارگانی و سیدعلی ادیانی شش گزینه پیشنهادی فراکسیون ولایی به عنوان دبیر هیات رییسه مجلس هستند.

انتخابات هیات رییسه مجلس فردا (چهارشنبه) برگزار خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید