خوش‌تیپ‌های جام جهانی روسیه + عکس

کدخبر: ۲۱۷۳۳۶
اقتصادنیوز؛ یک وبسایت فرانسوی 10 بازیکن خوش‌تیپ جام جهانی را معرفی کرده است. یکی از این 10 فوتبالیست، ستاره تیم ملی کشورمان، علیرضا جهانبخش است.
خوش‌تیپ‌های جام جهانی روسیه + عکس

به گزارش اقتصادنیوز؛ سایت فرانسوی "doctissimo" ضمن معرفی 10 بازیکن خوش تیپ جام جهانی نوشت: اگر تماشای گردش توپ در زمین چمن برایتان زیاد جذاب نیست، در این گزارش سعی می کنیم 10 دلیل قانع کننده برای تماشای رقابت های جام جهانی برایتان بیاوریم!

1-مارکو آسنسیو (اسپانیا)

آسنسیو 22 ساله با یک متر و 82 سانتی متر قد تمام ویژگی های یک بازیکن خوشتیپ ایده آل را دارد.

10 خوشتیپ

2-علیرضا جهانبخش (ایران)

این هافبک ایرانی 24 ساله با یک متر و 80 سانتی متر قد همیشه ظاهری مناسب دارد. او از ریش ها و استیل خود به خوبی مراقبت می کند.

10 خوشتیپ

3-روی پاتریشیو (پرتغال)

این دروازه بان 30 ساله با یک متر و 90 ساتی متر قد قطعا یکی از بازیکنان جذاب جام جهانی است.

10 خوشتیپ

4-موسی سو (سنگال)

این مهاجم 32 ساله خوش هیکل دلیلی برای حسادت کردن به جوان ترها ندارد چون به اندازه کافی جذاب هست.

10 خوشتیپ

5-نیمار (برزیل)

نیمار 26 ساله بیشتر به خاطر انتقال جنجالی اش به پاری سن ژرمن معروف است تا سایز قد و میزان وزن. او همیشه لبخند و نگاه جذابی دارد.

10 خوشتیپ

6-آنتوان گریزمان (فرانسه)

این مهاجم مشهور فرانسوی 27 ساله با یک متر و 75 سانتی متر قد هم به دلیل استعداد فوق العاده و هم به خاطر جذابیت ظاهری محبوبیت زیادی در بین مردم دارد.

10 خوشتیپ

7-رادامل فالکائو (کلمبیا)

این مهاجم 32 ساله کلمبیایی همچنان استیل مناسب خود را حفظ کرده است. او فیزیک خوب و موهای مرتبی دارد و معمولا موهایش را رو به عقب شانه می کند.

10 خوشتیپ

8-متیو لکی (استرالیا)

این بازیکن 27 ساله با یک متر و 81 سانتی متر قد واقعا یکی از بازیکنان خوش تیپ جام جهانی است. او با استیل جذابش کاری می کند که شما به فوتبال علاقه مند شوید.

10 خوشتیپ

9-مونیر محمدی (مراکش)

دروازه بان 29 ساله تیم ملی مراکش با قد و قامت بلندش توجه هر تماشاگری را به خود جلب می کند. او یک متر و 90 سانتی متر قد دارد.

10 خوشتیپ

10-کوین تراپ (آلمان)

دروازه بان تیم ملی آلمان و باشگاه پاری سن ژرمن با یک متر و 89 سانتی متر قد یکی دیگر از بازیکنان خوش تیپ جام جهانی محسوب می شود.

10 خوشتیپ

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید