نتانیاهو:به اقدام علیه ایران در سوریه ادامه می دهیم

کدخبر: ۲۱۷۳۸۱
اقتصادنیوز : نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سفر هفته آینده خود به آلمان، فرانسه و انگلیس اشاره کرد و مدعی شد که این رژیم به مقابله با حضور ایران در نقاط مختلف سوریه ادامه می دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ،بنیامین نتانیاهو گفت که این هفته در سفر خود به اروپا با آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان، امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه و ترزا می نخست وزیر انگلیس درباره ایران دیدار خواهد کرد.

براساس توئیت دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی، نتانیاهو افزود: (در این دیدارها) آخرین تحولات راهبردی را در ارتباط با تلاش هایمان برای متوقف کردن نفوذ ایران در سوریه و دیگر مناطق در میان خواهم گذاشت.

وی با تکرار ادعای تلاش ایران برای دستیابی به تسلیحات هسته ای افزود: ما به اقدام علیه نیت تهران برای تثبیت حضور نظامی خود در مرز (فلسطین اشغالی) با سوریه نه تنها در بلندی های جولان بلکه در همه جای این کشور ادامه خواهیم داد.

نتانیاهو قرار است دوشنبه آینده به برلین سفر کرده و از آنجا به پاریس و سپس به لندن برود.

وی پیش از اعلام این سفر در دیدار با کابینه رژیم صهیونیستی مدعی شد: ما در حال تلاش برای مقابله با دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای هستیم. همزمان برای مقابله با حضور نظامی تهران علیه خود تلاش می کنیم.

نتانیاهو افزود: ما برای این منظور در مقابل انتقال تسلیحات از سوریه به لبنان و یا تولید سلاح در لبنان نیز تلاش می کنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید