یک اپلیکیشن امنیتی بی نظیر برای کاربران اندروید +لینک دانلود

کدخبر: ۲۱۷۴۷۲
این روزها که شاهد بدافزارها، باج افزارها و سایت های مخرب زیادی هستیم، حفظ امنیت گوشی های هوشمند اهمیت زیادی پیدا کرده است.
یک اپلیکیشن امنیتی بی نظیر برای کاربران اندروید +لینک دانلود

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سخت افزار، در نتیجه همیشه باید با احتیاط عمل کنیم و به فکر راهی برای افزایش امنیت در گوشی های هوشمند خود باشیم. اپلیکیشن های مختلفی در نقش آنتی ویروس ارائه شده اند و عملکرد و کارایی بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهند. یکی از اپلیکیشن های آنتی ویروس قدرتمند برای گوشی های اندرویدی، اپلیکیشن AMC Security است. این اپلیکیشن امکانات و قابلیت های متنوع و هوشمندی را در اختیار کاربران قرار می دهد و می توان به عنوان یکی آنتی ویروس قوی روی آن حساب کرد. در ادامه به بررسی قابلیت های مختلف آنتی ویروس AMC Security خواهیم پرداخت.

آشنایی با عملکرد اپلیکیشن AMC Security

اپلیکیشن AMC مخفف کلمه Advanced Mobile Care است و در قالب یک آنتی ویروس برای ایجاد امنیت سیستم عامل اندروید ارائه شده است. این برنامه از رابط کاربری و طراحی بسیار خوبی برخوردار است. اپلیکیشن AMC به بهینه سازی حافظه و صرفه جویی در باتری می پردازد و با لمس یک دکمه می توانید لیستی از ویروس های موجود در گوشی هوشمند خود را در اختیار داشته باشید. در صفحه ی اصلی این اپلیکیشن دو کلید Speeder و Battery Saver ارائه شده است که سرعت گوشی را افزایش و میزان مصرف باتری را کاهش می دهند. در واقع به کمک قابلیت های موجود در این آنتی ویروس می توانید عملکرد گوشی هوشمند خود را نیز کنترل نمایید. از طرفی این آنتی ویروس علاوه بر کشف و از بین بردن ویروس ها و بد افزارهای خطرناک، به صورت پیشرفته به بهینه سازی گوشی هوشمند نیز خواهد پرداخت.

اپلیکیشن AMC Security یک برنامه امنیتی و بهینه سازی گوشی های اندروید است که نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. از قابلیت های پیشرفته ی این اپلیکیشن می توان به افزایش عملکرد دستگاه، افزایش فضای ذخیره سازی، محافظت در برابر نرم افزارهای مخرب، محافظت در برابر فیشینگ، حفظ حریم خصوصی گوشی هوشمند و امنیت در عملیات مالی و پرداختی اشاره کرد. این اپلیکیشن از 38 زبان مختلف پشتیبانی کرده و امنیت فوق العاده ای را برای کاربران اندروید ارائه کرده است. همچنین از طریق این اپلیکیشن می توانید به حذف فایل های اضافی، فایل های باقی مانده از برنامه، حافظه کش، فایل های Junk، فایل های دانلود شده و دیگر موارد بپردازید و عملکرد دستگاه را بهبود ببخشید. در اپلیکیشن AMC قابلیت پیدا کردن گوشی از طریق زنگ هشدار نیز ارائه شده است و از راه دور می توانید به اطلاعات موجود در گوشی دسترسی پیدا کنید. AMC امکان مسدود سازی وب سایت هایی که حاوی نرم افزارهای مخرب هستند را در اختیار کاربران قرار داده است و می توانید این سایت های جعلی و مخرب را از طریق هشدار این اپلیکیشن شناسایی نمایید. همچنین می توان به امکان بلاک کردن تماس ها و پیام ها، امکان قفل گذاری بر روی تصاویر و ویدیوها، امکان تهیه نسخه پشتیبان در سرویس های ابری و موارد این چنینی در این اپلیکیشن اشاره کرد. به طور کلی این اپلیکیشن امنیتی، تمامی قابلیت های پیشرفته ی یک اپلیکیشن آنتی ویروس و بهینه ساز را در اختیارتان قرار داده است و از امکانات گسترده ی آن متعجب خواهید شد.

محبوبیت اپلیکیشن AMC Security در بین کاربران

بر اساس بررسی های تیم AMC Security، تاکنون بیش از 20 میلیون کاربر به این اپلیکیشن اعتماد کرده و از قابلیت های پیشرفته ی آن بهره برده اند. در واقع اپلیکیشن AMC با ارائه ی قابلیت های مختلف و پیشرفته نظیر افزایش عملکرد، افزایش عمر باتری، محافظت از اطلاعات شخصی، شناسایی ویروس ها و بدافزارها، شناسایی سایت های مخرب و حذف فایل های اضافه و مخرب نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این اپلیکیشن بیش از 10 میلیون بار از طریق فروشگاه گوگل و بیش از 100 هزار بار از طریق مایکت دانلود و نصب شده است. توصیه می کنیم که شما هم برای ایجاد امنیت در گوشی های هوشمندتان این اپلیکیشن امنیتی بی نظیر را از طریق مایکت دانلود و نصب نمایید.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید