شارژدهی ضعیف‌ موبایل گلکسی S9

کدخبر: ۲۱۷۴۸۱
بررسی های نشان می دهد باتری گلکسی S9 در مقایسه با نسل گذشته خود شارژدهی کمتری دارد. در این مطلب به مقایسه شارژدهی باتری این دستگاه ها می پردازیم.
شارژدهی ضعیف‌ موبایل گلکسی S9

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک،در صورتی که خواهان ارتقای گلکسی S8 و گلکسی اس 8 پلاس به نسخه جدیدتر پرچمداران سامسونگ باشید، شارژدهی باتری برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است. بر اساس بررسی های صورت گرفته بر روی پرچمداران سال گذشته و امسال سامسونگ به این نتیجه می رسیم که باتری گلکسی S8 شارژدهی بهتری دارد (آیا ارتقای گوشی گلکسی اس 8 به گلکسی اس 9 تصمیم منطقی است؟).

در این مطلب شارژدهی باتری 4 محصول سامسونگ را در رزولوشن های اچ دی و +WQHD مقایسه می کنیم. در این بررسی روشنایی نمایشگر تمامی دستگاه ها بر روی 200 نیت تنظیم شده است. برای انجام این مقایسه شارژ این گوشی های هوشمند 100 درصد بوده و برنامه ای در پس زمینه اجرا نمی شود.

پخش ویدیو

گلکسی اس 8 و برادر بزرگتر آن می توانند بیش از 700 دقیقه صاحبان خود را به تماشای ویدیو مشغول کنند. این ارقام در دو حالت اچ دی و +WQHD به ثبت رسیده است. در حالی که باتری گلکسی S9 و گلکسی اس 9 شارژدهی کمتری در مقایسه با نسل گذشته خود دارد، این تفاوت تقریبا نامحسوس است. 

 گلکسی اس 9 در زمینه پخش ویدیو نزدیک به 80 دقیقه شارژدهی کمتری در مقایسه با گلکسی S8 دارد. شاید این تفاوت در نگاه اول زیاد به نظر برسد ولی در حقیقت باتری گلکسی S9 تنها 11 درصد شارژدهی کمتری دارد.

کمترین شارژدهی در زمینه پخش ویدیو را گلکسی اس 9 با رزولوشن +WQHD به نام خود ثبت می کند. با این حال کاربر می تواند در این رزولوشن با دستگاه خود مدت زمان 621 دقیقه به تماشای ویدیو بپردازد که بیش از 10 ساعت است!

وب‌گردی

در این بخش باتری 3000 میلی آمپر ساعتی گلکسی S9 شارژدهی بالایی ندارد. یکی از دلایل شارژدهی پایین این دستگاه مربوط به پردازنده قدرتمند آن است. کاربران می توانند با گلکسی اس 9 نزدیک به 8ساعت وب‌گردی کنند.

لازم به ذکر است؛ این بررسی با شدت روشنایی 200 نیت انجام شده است و با افزایش شدت روشنایی نمایشگر این دستگاه ها کاربران مدت زمان کمتری می توانند وب‌گردی کنند. در محیط های داخلی در صورتی که روشنایی نمایشگر به صورت خودکار تنظیم شود، شدت روشنایی به 64 تا 66 درصد می رسد که این امر شارژدهی باتری گلکسی S9 را کاهش می دهد.

استفاده ترکیبی

در این بخش برای بررسی شارژدهی باتری دستگاه ها فعالیت های مختلفی توسط آن ها انجام شده است. از این فعالیت ها می توان به تماشای ویدیو، وب‌گردی و اجرای بازی اشاره کرد. در این بخش تاثیر رزولوشن نمایشگر بر روی شارژدهی کاملا مشهود است.

تفاوت شارژدهی گلکسی S8 و گلکسی اس 9 در حالت های HD و 4K نزدیک به 25 درصد است. با توجه به این موضوع در استفاده روزمره رزولوشن اچ دی نمایشگر می تواند شارژدهی دستگاه را به طور محسوسی افزایش دهد.

نتیجه گیری

گلکسی S8 و گلکسی اس 8 پلاس تفاوت چندانی با پرچمداران جدید سامسونگ ندارند با این حالشارژدهی باتری آن ها بیشتر است. در صورتی که برای دستیابی به شارژدهی بالاتر باتری خواهان ارتقای پرچمداران سال گذشته خود به گلکسی اس 9 و گلکسی S9 پلاس هستید، به شما پیشنهاد می کنیم یک سال دیگر نیز صبر کنید.

پردازنده تفاوت اصلی میان گلکسی S8 و گلکسی S9 را تشکیل می دهد. با این حال تفاوت قدرت زیادی میان این دو پردازنده وجود ندارد و بسیاری از کاربران تغییرات محسوسی را تجربه نخواهند کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید