هاآرتص: کابوس غزه، اسرائیل را رها نمی‌کند

کدخبر: ۲۱۷۶۶۸
اقتصادنیوز: روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مقاله ای با اشاره به اینکه کابوس غزه، اسرائیل را رها نمی کند، نوشت: نباید کاری را که جنبش های جهاد اسلامی و حماس در 24 ساعت با اسرائیل کردند را دست کم گرفت.
هاآرتص: کابوس غزه، اسرائیل را رها نمی‌کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، هاآرتص در مقاله ای به قلم 'عاموس هرئیل' اضافه کرد: این دو گروه کار را به جایی رساندند که کسانی که تا دیروز نتانیاهو را به برنامه ریزی برای جنگی جدید متهم می کردند اکنون وی را بسیار ضعیف می دانند.

وی افزود: ناکامی نتانیاهو در بازگرداندن اسیران و جنازه سربازان اسرائیلی از غزه از دیگر نشانه های ضعف وی در مقابل جنبش حماس است.

این نویسنده صهیونیست اظهارداشت: بدون یافتن راه حلی برای مشکل غزه، جنگ دیگری در آینده قطعی است و کابوس غزه، اسرائیل را رها نمی کند.

هرئیل افزود: جنبش های حماس و جهاد اسلامی در 24 ساعت توانستند امنیت همه شهرک های اطراف غزه را برهم بزنند و ما پس از پایان جنگ سال 2014 تاکنون شاهد چنین چیزی نبودیم.

رژیم صهیونیستی از صبح روز سه شنبه هشتم خردادماه در چندین نوبت مواضع نیروهای مقاومت فلسطینی در غزه را هدف قرار داده است.

در مقابل نیروهای مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به تجاوزات و حملات نظامی رژیم صهیونیستی به غزه، ده ها خمپاره و موشک به شهرک های صهیونیست نشین شلیک کرده که بر اثر این حملات شماری از اشغالگران زخمی شده اند.

پیش تر حماس و جهاد اسلامی در بیانیه ای مشترک در واکنش به حملات سه شنبه مقاومت فلسطین به سرزمین های اشغالی اعلام کردند: پاسخ بمباران را با بمباران و خون را با خون می دهیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید