پیش‌بینی رگبار، وزش باد شدید و سیلابی رودخانه‌ها در دو روز آینده

کدخبر: ۲۱۷۶۸۷
اقتصادنیوز: طی روزهای شنبه و یکشنبه با نفوذ و تقویت جریانهای شمالی در سواحل دریای خزر و بخشهایی از شمال شرق کشور کاهش 8 تا 12 درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود و روز شنبه دریای خزر به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود؛ از این رو توصیه می‌شود برای کاهش خسارتهای احتمالی تمهیدات لازم اتخاذ شود.
پیش‌بینی رگبار، وزش باد شدید و سیلابی رودخانه‌ها در دو روز آینده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب،  سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی، طی سه روز آینده رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها به شرح زیر پیش‌بینی می‌شود:

جمعه 97/03/11: شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز در استانهای تهران و سمنان، بخشهایی از خراسان شمالی. 

 شنبه 97/03/12: شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، نیمه شمالی لرستان، مرکزی، غرب و جنوب همدان، گیلان،‌ مازندران، خراسان شمالی، قزوین، البرز، دامنه‌های البرز در استانهای تهران و سمنان. 

یکشنبه 97/03/13: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بخشهای مرکزی اردبیل، مرکزی، غرب اصفهان، نیمه شرقی لرستان،‌ مازندران، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، دامنه‌های البرز در استانهای البرز، تهران و سمنان.

شایان ذکر است در ساعات بعداز ظهر امروز در همدان،‌ مرکزی، قم، البرز، تهران و سمنان و در روزهای شنبه و یکشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق همراه با خیزش گردوخاک خواهد بود.

همچنین طی روزهای شنبه و یکشنبه با نفوذ و تقویت جریانهای شمالی در سواحل دریای خزر و بخشهایی از شمال شرق کشور کاهش 8 تا 12 درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود و روز شنبه دریای خزر به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود؛ از این رو توصیه می‌شود برای کاهش خسارتهای احتمالی تمهیدات لازم اتخاذ شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید