پسر 14 ساله ای که میلیونر شد + عکس

کدخبر: ۲۱۷۷۳۷
اقتصاد نیوز: یک پسر 14 ساله انگلیسی جوانترین میلیونر جهان است که با فعالیت اقتصادی خود توانسته صاحب 2 میلیون پوند (2.5 میلیون دلار) شود.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از نمناک؛ ​هاروی میلینگتون 14 ساله توانست این پول را از اولین معامله املاک خود بدست بیاورد.به گزارش سایت بریتانیایی «تلگراف»، هاروی چندی پیش یک سایت اینترنتی زد که به صاحبان خودرو در باره وضعیت مالیاتیشان پیامهایی را ارسال می کرد.

 این پسر 14 ساله چگونه میلیونر شده است؟

بسیاری از افراد بر این باورند که دوران نوجوانی سخت ترین دوران زندگی یک فرد است که در آن فرد با هر دو عامل پریشانی و خودشناسی رو به رو است اما برخی نوجوانان که از اعتماد به نفس بالاتری برخوردارند نسبت به دیگر هم سالان خود درک بهتری از دوران نوجوانی دارند،در این میان ماجرای خواندنی و جالب راه میلیونر شدن این پسر 14 ساله را می خوانید که با بکار گیری ذهن خلاق خود عنوان ثروتمند ترین نوجوان جهان را به خود گرفته است.

او برای راه اندازی این وبسایت ابتدا 2 هزار پوند از پدرش قرض گرفت و آن را صرف خرید وبسایت، طراحی و تبلیغات آن کرد.

بعد از 2 ماه او در هفته 400 مشتری داشت که حاضر بودند برای خرید دیسک مالیاتی خود به او 4 پوند بپردازند.

او توانست از این بیزینس 100 هزار پوند جمع کند و یک قطعه زمین کشاورزی را برای ساخت یک محل کمپینگ بخرد. اما بعد از مدتی یک شرکت شهرک سازی حاضر شد این قطعه زمین را به مبلغ 2 میلیون پوند از هاروی خریداری کند.

هاروی به تلگراف گفت که این قیمت خوبی برای این زمین بود و او حاضر به فروش آن شد.

پدر هاروی گفت:«من به پسرم آموخته ام که برای موفقیت در زندگی باید زحمت بکشد. او پسر خوش فکری است و دست خوبی در تجارت دارد.»

4

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید