افشانی: برای انتصاب‌ها هیچ فشاری روی من نیست

کدخبر: ۲۱۷۸۳۳
اقتصادنیوز؛ شهردار جدید تهران با اشاره به خبرهایی مبنی بر تحت فشار بودن او برای برخی انتصابها گفت: هیچ فشار و یا سفارش خاصی برای انتصاب‌ها در شهرداری تهران نیست.
افشانی: برای انتصاب‌ها هیچ فشاری روی من نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم؛  پس از انتخاب محمدعلی افشانی برای شهردای تهران زمزمه‌ها برای تغییر در برخی معاونت‌های وی مطرح شد. در این بین برخی روزنامه‌ها با انتشار گزارش‌های مختلف مدعی شدند که افشانی برای برخی معاونت‌های خود تحت فشار است.

محمدعلی افشانی در پاسخ به این سئوال که آیا برای برخی انتصاب‌ها تحت فشار است یا خیر گفت: اینگونه مسائل تنها در شبکه‌های مجازی مطرح می‌شود و هیچ فشار و یا سفارش خاصی برای انتصاب‌ها در شهرداری تهران نیست.

وی افزود: فشاری برای انتصاب‌ها نبوده و نیست و از طرف هیچ فرد یا گروهی پیشنهاد اجباری برای انتخاب مدیران شهری نیز نبوده است.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که آیا معاون حمل و نقل شما به دلیل انتقادهایی که اخیرا نسبت به مدیریت وی شده است تغییر خواهد کرد یا خیر؟ اظهار داشت: به صورت کلی می‌گویم که به هرحال هر کسی مسئول می‌شود طبیعی است  تغییراتی در ساختار آن سازمان بوجود بیاورد اما نه به آن اندازه که این روزها در فضای مجازی مطرح می‌شود.

وی همچنین از حضور مدام خود در جلسات هیئت دولت خبر داد و آن را مفید توصیف کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید