واگذاری اختیارات دبیر کل به شورای مرکزی حزب اعتماد ملی

کدخبر: ۲۱۷۸۹۶
اقتصادنیوز: حجت الاسلام مهدی کروبی با ارسال نامه ای به شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از مخالفت اعضای این حزب با استعفای وی، قدردانی کرد. مهدی کروبی در این نامه، تمام اختیارات دبیر کلی حزب اعتماد ملی را به شورای مرکزی حزب اعتماد ملی واگذار کرده است
واگذاری اختیارات دبیر کل به شورای مرکزی حزب اعتماد ملی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، شیخ مهدی کروبی دبیر کل محصور حزب اعتمادملی با ارسال نامه‌ای به شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از مخالفت اعضای این حزب با استعفای وی، قدردانی کرد.

مهدی کروبی در این نامه، تمام اختیارات دبیر کلی حزب اعتماد ملی را به شورای مرکزی حزب اعتماد ملی واگذار کرده است. متن کامل نامه مهدی کروبی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

اعضای محترم شورای مرکزی حزب اعتماد ملی

سلام علیکم

در ابتدا لازم می‌دانم از محبت و حمایت بی‌دریغ تمامی اعضای محترم حزب اعتماد ملی به ویژه اعضای شورای مرکزی در مخالفت با استعفای اینجانب تشکر و قدردانی کنم.

با این وجود تأکید می‌کنم که این اختلاف سلیقه‌ها و روند موجود به صلاح حزب نیست و پر واضح است که مصلحت حزب فراتر از هر موضوعی است. لذا مطابق اساسنامه خصوصا تبصره دوم ذیل ماده 10 که مربوط به وظایف و اختیارات شورای مرکزی است اینجانب کلیه وظائف و اختیارات دبیرکل را به شورای مرکزی حزب اعتماد ملی واگذار می‌کنم تا این شورا با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها امور مرتبط را پیگیری و در زمان مقرر نسبت به برگزاری کنگره اقدام کند.

این شورا همچنین موظف است با استفاده از اختیارات تفویض شده تمام توان خود را در جهت پیشبرد فعالیت های حزب در چارچوب اساسنامه بدون نگرش حذفی اعمال کند.

والسلام و علیکم و رحمت الله

مهدی کروبی

جماران

12 خرداد 1397

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید