مسافران هوایی قبل از حرکت به سمت فرودگاه با این شماره تماس بگیرند/ اطلاع از آخرین وضعیت

کدخبر: ۲۱۸۰۱۶
اقتصادنیوز- معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به برگزاری آیین رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در چهاردهم خرداد ماه گفت: مسافران برای اطلاع از آخرین وضعیت 32 پرواز این فرودگاه در این روز پیش از عزیمت با شماره تلفن 096330 تماس بگیرند.

  به گزارش اقتصادنیوز؛ «علی رستمی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق برنامه پروازهای فرودگاه امام به منظور برگزاری مناسب آیین سالگرد ارتحال امام فردا از ساعت 16 تا 21 متوقف می شود.

به گفته وی، طبق برنامه بین ساعت 16 تا 21 قرار بود 13 پرواز خروجی و 19 پرواز ورودی در فرودگاه امام انجام شود که مقرر شده شرکت های هوایی برخی از این پروازها را تا پیش از ساعت 16 برخی دیگر را بعد از ساعت 21 انجام دهند.

معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) یادآورشد: با توجه به اعمال محدودیت های ترافیکی در روز 14 خرداد ماه از ساعت 12 تا 22 همان روز در آزادراه تهران - قم مسافرانی که عازم فرودگاه هستند باید از آزادراه تهران - ساوه به فرودگاه امام تردد کنند.

به گزارش ایرنا ، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده بود که به مناسبت برگزاری آیین ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه های استان تهران روز چهاردهم خرداد از ساعت 16 تا 21 به روی پروازهای باری و مسافری بسته خواهد بود.

بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) عصر چهاردهم خرداد با مشارکت اقشار مختلف مردم و دوستداران آن حضرت در داخل و خارج کشور با سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در حرم مطهر واقع در بهشت زهرا(س) برگزار می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید